El 2009
Una dona acusa Cristiano Ronaldo d'haver-la violat a Las Vegas
Segons el seu testimoni, el jugador li va pagar 375.000 dòlars perquè callés
rpaniagua45259426 soccer football serie a juventus v napoli allianz stad180929214255 /
Una dona estatunidenca, Kathryn Mayorga, ha denunciat públicament haver sigut violada per Cristiano Ronaldo el juny del 2009 a Las Vegas. La denúncia s’ha fet pública a través del setmanari alemany ‘Der Spiegel’, que fa més d’un any i mig que investiga el cas.
Segons va explicar aquest mitjà l’abril del 2017, el jugador hauria pagat al seu dia 375.000 dòlars a la presumpta víctima perquè no digués a ningú el que va passar aquella nit a l’àtic de l’hotel Palms, justament l’estiu en què el futbolista portuguès va fitxar pel Reial Madrid procedent del Manchester United.
Kathryn Mayorga, de 34 anys, va parlar sobre la seva trobada amb Ronaldo el 12 de juny del 2009 i va explicar la seva versió dels fets. Segons va revelar, l’actual estrella de la Juventus va violar la dona en silenci i després li va preguntar si sentia dolor. Ronaldo "estava de genolls" i li va dir: "Soc 99% bona gent, no sé què passa amb l’altre 1%", va relatar Mayorga.
This is a thread about the rape allegations vs. @Cristiano: About our research @derSpiegel, about Ronaldo's reaction and a little insight into why the alleged victim Kathryn Mayorga speaks out about the case nine years later. This is the story btw: https://t.co/fwv26PhCSx 1/24
— Christoph Winterbach (@derWinterbach) 30 de septiembre de 2018
La publicació assegura que l’esportista va negar les acusacions argumentant que el sexe va ser consensuat. Per la seva banda, els legistes de la demandant es basen, en part, en un document que, pel que sembla, inclou el relat de Ronaldo sobre els fets. En aquest presumpte paper el portuguès és citat afirmant: "Ella va dir que no i es va aturar diverses vegades".
Cristiano va respondre a aquests rumors divendres passat durant una transmissió en viu des del seu Instagram.
“Són notícies falses. Volen ser famoses a costa del meu nom. És normal. És part de la meva feina. Soc un home feliç i per això tot està bé”, va dir Ronaldo als seus seguidors.
- Les causes de l’excap del Govern Pujol esgrimeix "marcadors d’Alzheimer" davant el tribunal
- Els suports que van conduir Trump a la victòria s’erosionen
- Urbanisme La UPF enderroca les últimes cases dels militars de la Ciutadella
- Home atrapat Rescaten un home tancat al recinte d'un prostíbul a Medinyà
- LLIGA DE CAMPIONS Courtois maquilla una sacsejada
- Enquesta de Sanitat El consum d’alcohol, tabac i cànnabis cau significativament entre els joves, però es manté l’ús de vaporejadors
- Estudi activat Detectat un cas de tuberculosi entre els treballadors de les obres del Camp Nou
- Condemna per corrupció Laura Borràs considera una «tortura» que el Govern encara no hagi resolt la seva petició d’indult
- Al centre logístic BCN8 Desapareixen a Sabadell 3.767 paquets d’Amazon valorats en 200.000 euros en un enviament d’Alemanya a Espanya
- En una anàlisi de sang El primer test per predir l’Alzheimer: Catalunya desenvolupa un biomarcador que anticipa quins pacients amb deteriorament cognitiu lleu tindran la malaltia
