REUNIÓ ENTRE RUBIALES I PEDRO SÁNCHEZ
Espanya es postula per organitzar el Mundial del 2030
L'opció més viable és una candidatura conjunta amb Portugal i el Marroc

afp 19156v /
Segons ha revelat la Cadena SER, el president de la Reial Federació Espanyola de Futbol, Luis Rubiales, li ha plantejat aquest dimecres aPedro Sánchez, president del Govern, la intenció que Espanya abordi l’organització del Mundial de futbol del 2030. Ho ha fet en una reunió a la Moncloa, a la qual també ha assistit el president de la FIFA, Gianni Infantino.
La possibilitat d’una candidatura única sembla complicada, per la qual cosa s’estudia com a principal opció una proposta conjunta amb Portugal i el Marroc, a l’estil del projecte guanyador per a la cita mundialista del 2026, el dels Estats Units, Mèxic i el Canadà. Abans del Mundial a l’Amèrica del nord, es disputarà el 2020 el campionat a Qatar, a l’hivern.
El Mundial de futbol que va organitzar Espanya, el del 1982, va suposar un moment històric per al futbol espanyol i va coronar Itàlia com a campiona.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- La prima negativa de l’opa al Sabadell cau a la meitat
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"