GOLEJADA DE PRIMERA
El Girona s'exhibeix davant el Las Palmas
Tres gols d'Olunga i un de Stuani, Borja García i Portu segellen la golejada davant el cuer
girona
El Girona ha rubricat una primera volta de somni (26 punts) amb una golejada escandalosa davant Las Palmas (6-0) i amb el kenyà Michael Olunga com a gran estrella, amb tres gols i una assistència en uns segons 45 minuts exquisits del davanter, que ha sortit en el descans per substituir el lesionat Cristhian Stuani, el jugador que a la primera part va obrir el marcador des del punt de penal. El davanter uruguaià va patir un traumatisme cranioencefàlic iva ser traslladat a l'Hospital General de Catalunya, on se li faran proves i passarà la nit en observació.
L'equip de Machín ha realitzat un partit completíssim davant un Las Palmas que segueix sense trobar la seva identitat ni amb el seu quart entrenador (Paco Jémez). La primera part ha sigut de domini del Girona fins que n penal molt clar de Castellano sobre Portu ha significat l'1-0. Després del gol, Las Palmas ha pressionat, però s'ha trobat un equip ben organitzat en defensa.
Gran segona part
Notícies relacionadesLa segona part ha sigut majúscula. Olunga ha aprofitat una assistència de Mojica per marcar el 2-0. El gol ha fet moltíssim mal al Las Palmas, que s'ha dissolt com un terròs de sucre i ha quedat a mercè d'un rival que, amb espais, no ha perdonat.
Borja García ha liquidat el partit amb el 3-0, Olunga li ha robat la cartera a Lizoain en el 4-0, el kenyà ha servit el 5-0 a Portu i ha culminat la seva actuació amb un hat-trick marcant el 6-0 davant un rival que ha acabat traient la bandera blanca de rendició.
Girona, 6 - Las Palmas, 0
<br/><strong>Girona:</strong> Bounou (6); Ramalho (7), Bernardo (7), Juanpe (6); Aday (6), Pere Pons (7) (Aleix Garcia 76’) (5), Granell (7), Mojica (7); Portu (6) (Douglas Luiz 76’) (5), Borja García (7); i Stuani (6) (Olunga 46’) (9).
- Últims dies Adif buida l’aparcament i tanca amb una tanca el perímetre per a l’enderroc imminent de l’antiga estació centenària de La Sagrera
- Vaga als centres educatius Laia Codina i Anna Vilar, de l'Assemblea de Docents: "Hem de replantejar el sistema tenint en compte els qui som a primera fila"
- Iniciativa a Girona La base de Sant Climent, escola de corresponsals de guerra
- Metges s'afegeixen a les protestes dels mestres a Girona: "No voldria que un cirurgià m'operés després de vint hores treballant"
- Vaga a l'ensenyament Els docents diuen prou: "Em vaig fer mestra per vocació, però ara no ho recomanaria a ningú"
