L'ALTERNATIVA
Alcácer es postula per al clàssic
Paco Alcácer és ara un «futbolista amb confiança», segons Luis Enrique. Aquesta és l'explicació que va donar l'entrenador a la millora experimentada pel davanter valencià. Una millora que va relacionada amb la quantitat de minuts que li dona en els partits, molt residual per tractar-se del quart davanter de la plantilla i un fitxatge de 30 milions d'euros. Tan sols vuits vegades en 51 partits li ha donat la titularitat.
Mentre Messi, Suárez i Neymar superen els tres mil minuts de joc, Alcácer encara no ha superat el primer miler. Però la mitjana d'eficàcia el col·loca com el tercer en l'ordre jeràrquic. Alcácer és més solvent que Neymar en la rematada. Necessita menys minuts per marcar un gol. No deixa de ser un alleujament per a Luis Enrique quan a l'horitzó s'intueix la visita al Bernabéu sense el sancionat Neymar. El Barça presentarà un recurs i demanarà la suspensió cautelar de la sanció perquè hi pugui jugar, fet que faria tornar Alcácer a la banqueta.
No obstant, el valencià s'ha postulat per enfrontar-se al Madrid amb una notable actuació contra la Reial Societat exercint d'extrem esquerre. «És molt fàcil jugar al costat del millor davanter del món i del millor jugador del món», va dir Alcácer de Suárez i Messi, somiant repetir la nova versió trident en el clàssic.
- Barcelonejant Pilarín Bayés conquista la nit solidària de la cultura
- A un any de la cita electoral Junts obre la carrera cap a les municipals entrant al cos a cos amb Aliança: «Una cosa és parlar clar i l’altra insultar»
- Preparat minuciosament Atrapat amb una càmera sota la perruca i un pinganillo perquè li dictessin les respostes de l’examen de recuperació del carnet de conduir
- Conflicte a l’escola Illa situa l’acord amb els sindicats de professors com «el primer pas per remuntar» l’educació a Catalunya
- Leo Messi explica com és la seva vida a Miami: «M’és igual l’edat mentre jo pugui continuar fent el que m’agrada»
