El Mobile World Congress deixa l'Sporting sense hotel a Barcelona
Els asturians s'han hagut d'allotjar a Sant Esteve Sesrovires, a 41 quilòmetres del Camp Nou

zentauroepp37454174 moigomez170301134716 /
L'impacte del Mobile World Congress a la ciutat de Barcelona afecta el trànsit, els hotels, els restaurants i el transport públic. Durant la celebració de la fira, els hotels es freguen les mans a causa de l'alta ocupació, unida a un important augment dels preus. Això ha fet que l'Sporting s'hagi hagut d'allotjar lluny de la capital catalana al no trobar habitacions lliures.
Els hotels tenen penjats els cartells de "complet" i això ha provocat que l'equip asturià s'hagi d'allotjar a 41 quilòmetres de Barcelona, lluny de la seva habitual elecció: l'Hotel NH Sants. Concretament, s'han desplaçat a Sant Esteve Sesrovires, a l'Hotel Barcelona Golf.
#RSGclip ¡Ya estamos en Barcelona! 👏 🏢Nos alojamos en el Hotel Barcelona Golf (Sant Esteve Sesrovires) pic.twitter.com/R8gwIo2BB6
— Real Sporting (@RealSporting) 28 de febrero de 2017
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- A Barcelona Els Mossos abaten un home que va matar el seu germà d'un tret i es va atrinxerar a Calldetenes
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Última hora Incendi a Paüls: el vent dificulta els treballs d’extinció d’un foc que ha arrasat 2.300 hectàrees
- Homenatge a represaliats pel franquisme
- L’empresa mèdica que portarà IA catalana a un concurs de l’ONU