El Leicester s'oblida de Ranieri amb un clar triomf sobre el Liveroool
Dos gols de Vardy i un de Drinkwater treuen al vigent campió de la zona de descens

aguasch37480655 hmk03 leicester reino unido 27 02 2017 jugadores del l170227222317 /
Els jugadors del Leicester van recobrar el favor dels seus seguidors amb una victòria convincent sobre el Liverpool (3-1). En una nit que apuntava a referèndum entre l’entrenador destituït, Claudio Ranieri, i els seus futbolistes, acusats de propiciar l’acomiadament, els seguidors van decidir entregar-se al futbol i a l’èxit del present. El Leicester, dirigits ara per Craig Shakespeare, va tornar a assemblar-se a l’equip del 2016 que va guanyar la lliga per primera vegada en la història del club i va prendre distàncies amb el conjunt situat, fins ahir, en zona de descens. Torna l’alegria al territori dels foxes.
Ranieri va ser recordat amb màscares i nombrosos cartells d’agraïment. «Gràcies, Claudio», es va poder llegir abans de començar el partit. Però quan la pilota va començar a rodar, el canvi es va notar al camp. Els jugadors del Leicester van pressionar amb ganes i orgull i van atacar com no se’ls havia vist en molt temps, en tota aquesta temporada tan irregular. Mahrez va desplegar la millor versió de si mateix i Vardy va ser Vardy: va marcar dos gols, el primer i el tercer. El segon va ser obra de Drinkwater, un altre futbolista capital el curs passat.
DOS MESOS SENSE GUANYAR / El Leicester no havia guanyat des de Cap d’Any. Acumulava cinc partits seguits amb derrota rere derrota i no havia aconseguit cap gol en 638 minuts de Lliga. I de sobte va disputar un partit fantàstic i es va guanyar una ovació tancada dels seus aficionats tant al descans com al finalitzar el duel. El Liverpool, per la seva banda, cau fins a la cinquena plaça, un punt darrere de l’Arsenal.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032