Willy Toledo: "Ortega és una rata"
L'actor incendia les xarxes socials al criticar l'actitud de l'atleta, que va preferir celebrar la seva medalla amb la bandera d'Espanya més que no pas amb la cubana

willy
L'actor Guillermo Toledo ha incendiat les xarxes socials després d'uns comentaris sobre Orlando Ortega, medallista olímpic per Espanya en 110 metres tanques.
Willy Toledo ha qualificat de "rata" i "pobre home" l'atleta espanyol, pronosticant, a més, que "el mal" ja s'encarregarà de fer-l'hi "aquesta Espanya miserable i les seves miserables autoritats quan deixi de guanyar medalles".
SUPORT A FIDEL CASTRO
L'actor, conegut pel seu suport incondicional al règim cubà i a Fidel Castro, ha carregat durament a Facebook contra el medallista olímpic. D'origen cubà, Ortega competeix per a Espanya i, després de guanyar la medalla de plata en la final dels 110 metres tanques, ho va celebrar a la pista amb una bandera espanyola.
Abans li havien ofert una bandera cubana però va declinar agafar-la mentre seguia en buscant a les grades una d'Espanya. Posteriorment, després de passejar-la per l'estadi, Ortega va donar les gràcies a les autoritats espanyoles per donar-li suport en la seva carrera. “Vaig prometre que donaria tot el millor de mi per Espanya, que m'hi deixaria la pell per Espanya. I ho he complert".
"POBRE HOME"
Notícies relacionadesLa reacció de Willy Toledo amb Orlando Ortega ha sigut furibunda. En el seu Facebook ha penjat el següent missatge: “Ortega és una ‘rata’ però també un pobre home, així que no li desitjo en absolut tot el mal que ja s'encarregarà de fer-li aquesta Espanya miserable i les seves miserables autoritats quan deixi de guanyar medalles. Oblida que Roma no paga traïdors, cosa que tot cubà hauria de tenir sempre present”.
Després de les reaccions a les seves paraules a les xarxes socials, Toledo ha publicat un altre missatge a Facebook en què denuncia un linxament mediàtic d'ell i en què, literalment, es caga “set vegades” en les medalles d'Espanya.
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- MÚSICA Rosalía anuncia un àlbum fet "per primer cop sense por del fracàs"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Enfrontament institucional El Govern es desmarca del xoc entre la RAE i el Cervantes
- Música Eric Clapton tornarà a Barcelona el maig del 2026 després de més de 20 anys del seu últim concert a la ciutat
- Denúncia social Una vida digna també és salut mental
- Morts en solitud Espanya no exigeix als jubilats acreditar que continuen vius per cobrar la jubilació
- Palmarès ‘La hermanastra fea’, millor pel·lícula al festival de Sitges
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar