Willy Toledo: "Ortega és una rata"
L'actor incendia les xarxes socials al criticar l'actitud de l'atleta, que va preferir celebrar la seva medalla amb la bandera d'Espanya més que no pas amb la cubana

willy
L'actor Guillermo Toledo ha incendiat les xarxes socials després d'uns comentaris sobre Orlando Ortega, medallista olímpic per Espanya en 110 metres tanques.
Willy Toledo ha qualificat de "rata" i "pobre home" l'atleta espanyol, pronosticant, a més, que "el mal" ja s'encarregarà de fer-l'hi "aquesta Espanya miserable i les seves miserables autoritats quan deixi de guanyar medalles".
SUPORT A FIDEL CASTRO
L'actor, conegut pel seu suport incondicional al règim cubà i a Fidel Castro, ha carregat durament a Facebook contra el medallista olímpic. D'origen cubà, Ortega competeix per a Espanya i, després de guanyar la medalla de plata en la final dels 110 metres tanques, ho va celebrar a la pista amb una bandera espanyola.
Abans li havien ofert una bandera cubana però va declinar agafar-la mentre seguia en buscant a les grades una d'Espanya. Posteriorment, després de passejar-la per l'estadi, Ortega va donar les gràcies a les autoritats espanyoles per donar-li suport en la seva carrera. “Vaig prometre que donaria tot el millor de mi per Espanya, que m'hi deixaria la pell per Espanya. I ho he complert".
"POBRE HOME"
Notícies relacionadesLa reacció de Willy Toledo amb Orlando Ortega ha sigut furibunda. En el seu Facebook ha penjat el següent missatge: “Ortega és una ‘rata’ però també un pobre home, així que no li desitjo en absolut tot el mal que ja s'encarregarà de fer-li aquesta Espanya miserable i les seves miserables autoritats quan deixi de guanyar medalles. Oblida que Roma no paga traïdors, cosa que tot cubà hauria de tenir sempre present”.
Després de les reaccions a les seves paraules a les xarxes socials, Toledo ha publicat un altre missatge a Facebook en què denuncia un linxament mediàtic d'ell i en què, literalment, es caga “set vegades” en les medalles d'Espanya.
- Després de sis mesos ingressat Toni Moog surt de rehabilitació: «És més difícil desenganxar-se del Diazepam que de la cocaïna»
- De la política, ¿se’n surt? (VIII) Xavier Domènech, exlíder dels Comuns: «M’han sondejat de diferents espais polítics, però no em plantejo tornar»
- Gairebé dos mesos desapareguda Indonèsia deté dos homes per la mort de Mati Muñoz
- Meteorologia El Meteocat emet un avís de situació meteorològica de perill per intensitat de pluges a Catalunya
- Les apps per fer amics triomfen a BCN
- Meteorologia Catalunya desactiva l’alerta per Inuncat: continuarà plovent però amb menys intensitat de l’esperat
- UN LEMA COM A AVÍS Flick marca la línia al Barça amb el seu missatge: «Els egos maten l’èxit»
- Segon procés judicial Saül Gordillo admet haver agredit sexualment una altra treballadora i accepta un any i mig de presó
- Consells pràctics El mètode més ràpid per a un vàter net i sense males olors
- Aquest és el dia de la setmana amb més robatoris en les llars catalanes