Mascherano només té una contusió
El Barça confirma que el defensa argentí no té cap lesió muscular
El defensa blaugrana espera el metge del Barça perquè l’assisteixi. /
Javier Mascherano va haver d'abandonar el clàssic lesionat quan ni s'havia arribat a la mitja hora de partit. El defensa argentí es va tirar a la gespa amb visibles mostres de dolor, reclamant l'ajuda al Bernabéu de Ricard Pruna, el metge del Barça. Va haver d'entrar Mathieu per assumir el paper de central esquerre completant l'eix de la defensa amb Piqué. Mascherano ha sigut sotmès a proves mèdiques i s'ha confirmat que només es tracta, com ha informat el club blaugrana, d'“una contusió a la cama dreta, però sense lesió muscular”.
Per tant, el Jefecito, que arrossegava una càrrega molt important de partits ja que va haver de jugar també els dos matxs amb la selecció argentina, no té res seriós. Ara, Mascherano, segons ha recordat el Barcelona, estarà pendent de “la seva evolució” per saber si juga dimarts contra el Roma al Camp Nou. O Luis Enrique, en canvi, decideix protegir-lo tenint en compte que la nòmina de centrals al Camp Nou és àmplia amb Piqué, Mathieu, Vermaelen i Bartra, que precisament va ser descartat pel tècnic per al clàssic.
- Al Fòrum Municipalisme de EL PERIÓDICO i Prensa Ibérica Balmón crida a construir més habitatge per apaivagar la frustració social: "Si no ho fem bé, això serà una bomba"
- Detingut l'agressor de la pallissa de Sant Joan de Vilatorrada
- Estatut Marc Fracàs de la segona reunió entre Sanitat i els sindicats: els metges tornaran a la vaga del 27 al 30 d’abril
- Un home cau per una finestra a Manresa després d'una discussió a la llar
- Sanitat Epidèmia d’alopècia entre les adolescents: l’ozempic, les dietes i el 'clean look', les seves causes
