Els assaltants havien planejat múltiples explosions a Hannover

Les autoritats alemanyes van rebre un document que va obligar a suspendre l'Alemanya-Holanda, segons informa el diari 'Bild'

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / HANNOVER

Segueixen les hipòtesis sobre quins van ser els motius reals que van portar a la suspensió del partit que havia d'enfrontar la selecció alemanya i la d'Holanda a l'Estadi de Hannover. Segons ha informat el diari alemany 'Bild', un grup de diversos atacants havien planejat fer esclatar diversos explosius durant el matx de dimarts passat amb l'objectiu que l'acció pogués ser gravada. 

Notícies relacionades

El rotatiu alemany basa la seva informació en un suposat document de la base d'intel·ligència estrangera on s'explica com els atacants tenien pensat utilitzar una de les ambulàncies per portar a terme l'acció. Aquest mateix informe també incloïa la idea de fer un atac al centre de la ciutat instants després de l'explosió a l'estadi. 

El ministre de l'Interior alemany, Thomas de Maizière, va confirmar que el risc d'un nou atemptat va augmentar tant que això va provocar l'anul·lació de l'amistós. Al partit tenien previst assistir-hi autoritats de primera línia com la cancellera alemanya, Angela Merkelque ha sortit al pas per demanar calma a tots els aficionats, el vicecanceller i ministre d'EconomiaSigmar Gabriel, i el mateix De Maizière.