DOL EN EL MOTOCICLISME
Moren els pilots Dani Rivas i Bernat Martínez en un accident a Laguna Seca
Tots dos s'han vist involucrats en un xoc múltiple a la graella de sortida del campionat de superbike
Tragèdia en el motociclisme espanyol. El pilot gallec Dani Rivas i el valencià Bernat Martínez, de 35 i 27 anys respectivament, han mort aquest dilluns en un accident múltiple a la graella de sortida del campionat de superbike celebrat a la pista de Laguna Seca (EUA). Immediatament han sigut traslladats a dos hospitals pròxims al circuit, però no s'ha pogut fer res per salvar-los la vida.
"No tinc paraules per descriure el que tots sentim. El primer de tot és la pèrdua que suposa per a les seves famílies i persones més estimades. El nostre sincer condol és per a tots ells i per a tota la família que forma MotoAmerica. Estan en els nostres pensaments i pregàries", ha declarat Waine Rainey, president de MotoAmerica, després del terrible xoc.
- Obligatori per llei La multa que et pot caure per no estar empadronat on vius
- Conflicte a Girona Una família denuncia que un home s’ha quedat d’ocupa en una casa que li van deixar a Llagostera
- Mamarazzis El City, la prioritat de Pep Guardiola després de la seva separació
- Exclusiva Mamarazzis Andreu Buenafuente, fitxatge sorpresa d’RTVE
- Conferència a Brussel·les ¿Què ha trencat i què pot trencar Junts en la negociació amb el PSOE? Les claus de l’estratègia de Puigdemont
- Trump, la Lluna i més enllà
- Aquesta nit Gala dels premis Gaudí
- Premier league Haaland firma una inusual renovació amb el City fins al juny del 2034
- Així va l’Eurolliga La quarta victòria confirma la rehabilitació del Barça
- Tennis Alcaraz i Badosa treuen la millor versió per ficar-se a vuitens a Austràlia