El Barça invoca la màgia del Palau
El club blaugrana demana el suport del públic per a les semifinals contra el Gran Canària en un vídeo promocional
El Barça Regal ha fet un vídeo promocional en què apareixen Xavi Pascual, Huertas, Sada, Jasikevicius, Rabaseda, Oleson, Ingles, el secretari tècnic Creus, i els exjugadors Solozábal i Jiménez per sol·licitar la presència de l'aficionat blaugrana en els dos primers partits de les semifinals pel títol de Lliga que l'equip blaugrana jugarà contra l'Herbalife Gran Canària (avui, divendres, i diumenge, dia 2).
“Invoquem la màgia del Palau”, repeteixen els protagonistes en l'anunci, conscients de la importància de jugar els dos partits amb una grada completament plena.
Començar bé
Notícies relacionades“Guanyar el primer partit és molt important”, admet el tècnic blaugrana, Xavi Pascual, que considera fonamental contra el quadro canari fer valer el factor pista, com va passar en els quarts de final amb el Bilbao.
A l'entitat blaugrana hi ha una certa preocupació perquè es repeteixi en les semifinals contra el quadro de Pedro Martínez la fluixa assistència de públic que es va viure en els dos duels de quarts de final contra el Bilbao, que amb prou feines van arribar a una mitjana de 4.500 espectadors.
- Anna Gatell: "Els pares han perdut l’autoritat i ignoren els perills del mòbil"
- Visita a Catalunya El Rei carrega contra les «identitats excloents» i els «extremismes» des de Montserrat
- L’ATHLETIC DEMANA «RESPECTE» El silenci de Nico Williams davant la tempesta a Bilbao: desconnexió a les illes Maurici i a l’espera del pagament de la clàusula
- Estadística de l’INE Els tumors desbanquen les malalties del sistema circulatori com la causa més freqüent de mort a Espanya
- Entrevista Javier Albares, metge: «L’ús excessiu de pantalles pot provocar símptomes que portin diagnòstics equivocats de TDAH»