FUTBOL INTERNACIONAL
Hazard, expulsat per clavar una puntada de peu a un aplegapilotes
El jugador del Chelsea va perdre els papers amb un noi que va mirar de retenir la pilota per perdre temps al camp del Swansea
El jugador belgaEden Hazard, centrecampista delChelsea, va veure la cartolina vermella directa el minut 80 del partit que aquest dimecres va enfrontar el seu equip contra elSwansea, de la Copa de la Lliga anglesa, per clavar unapuntada de peu a un aplegapilotes.
El Chelsea aprofitava les seves últimes opcions de superar una eliminatòria que havia quedat molt definida en el partit d'anada, disputat el 9 de gener a Londres, en el que el Swansea va guanyar per 0-2. En la tornada, i amb0-0 en el marcador, Hazard va anar a buscar una pilota per treure uncórner, però es va trobar que l'aplegapilotes, de 17 anys, es va demorar a entregar-l'hi perperdre temps.
El centrecampista li va clavar una puntada de peu al jove quan es trobava en a terra protegint la pilota i va serexpulsatper l'àrbitre. El partit va finalitzar amb empat a zero i el Swansea jugarà la final contra el Bradford, de la Quarta Divisió.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»