Al Poliesportiu de La Salle

La selecció catalana de futbol sala s'enfronta al primer equip fundat al Twitter

El torneig té com a objectiu recaptar fons per a la tradicional 'Marató de TV3', dedicada aquest any a la regeneració i al trasplantament de teixits i òrgans

1
Es llegeix en minuts

La selecció catalana de futbol sala, així com veterans del RCD Espanyol i un equip de famosos, s'enfrontaran aquest diumenge en un torneig benèfic al Tweet United,el primer club de futbol sorgit a través de les xarxes socials ja que els seus jugadors es van associar ja fa més d'un any a través delTwitter.

El torneig solidari, que se celebrarà alPoliesportiu de La Salle a Barcelona, té l'objectiu derecaptar fons per a la tradicionalMarató de TV3, dedicada aquest any ala regeneració i el trasplantament de teixits i òrgans.

Segons han confirmat aquest diumenge els organitzadors, la cita comptarà amb l'assistència de la selecció catalana de futbol sala, subcampiona de l'Europeu 2006 de la Unió Europea de Futsal i quartfinalista de l'últim Mundial de l'Associació Mundial de Futsal, celebrat a Colòmbia al març.

Cal recordar que, entre els nombrosos suports amb què compta aquest equip sorgit de les xarxes socials, hi ha l'expresident del Parlament català, el republicàErnest Benach.

Així mateix, un equip de veterans delRCD Espanyol, entre els quals hi ha noms comPatón, Uceda, Samper i Manel Martínez, així com un grup de personatges públics, seran els altres contrincants que s'enfrontaran als equips femení i masculí del Tweet United.

Els cinc euros que costen les entrades --la recaptació anirà destinada a fins solidaris-- permetran disfrutar a més d'undinar popular, on se sortejarandiversos obsequis, com una samarreta de l'Espanyol firmada pels jugadors del primer equip blanc-i-blau.

Notícies relacionades

No és, en tot cas, la primera vegada que aquest equip de futbol creat a través de les xarxes socials s'embranca en una aventura solidària, des que dos amics catalans, Oriol Colominas i Sergi García, van decidir fundar el club el setembre del 2010.

L'èxit de la idea, que va rebre multitud de peticions al Twitter per participar-hi, va portar que una empresa d'apostes per internet,Betfair, decidís patrocinar l'equip.