Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Potser el problema del 'bullying' és que els nens ho tenen tot i necessiten més"
José Luis Roca
Òscar Pujol
En l'assumpte del 'bullying', la majoria de pares veuen el seu fill només com a víctima propiciatòria sense plantejar-se que ell també podria ser-ne el botxí. Però davant d'aquest hipotètic escenari, la majoria de progenitors solen mirar cap a una altra banda.
Entretots
"El meu fill? Ell seria incapaç de fer això! Si l'hem educat amb tot l'amor possible! Si no li ha faltat de res!"... Potser aquí està l'arrel del problema: que els nanos d'avui dia ho tenen tot i han de cercar noves emocions per pal·liar el seu avorriment.
Ingènuament, estem convençuts que el nostre 'nen' està eximit de la crueltat que a vegades caracteritza la infantesa i l'adolescència, oblidant que en aquestes etapes no tot és innocència, tendresa i complicitat.
Però ja és hora de treure's la bena dels ulls i assumir que la nostra criatura també pot ser un tirà en potència. Deu ser molt difícil assumir el rol de víctima d'assetjament escolar però, estem realment preparats per assimilar el paper de pares d'un petit 'monstre'?
Participacions delslectors
"En Memoria de Robe"
Ferran Cruañas Barcelona
"Quan el joc es disfressa de tradició"
Helena García L'Hospitalet de Llobregat
"Chatbots: ¿compañía o vacío social?"
Aina Suñé Torregrosa Sant Cugat del Vallès
Mésdebats
el problema de la vivenda
- Crisi a Aliança Catalana: militants de Berga planten cara a la direcció de Sílvia Orriols
- Estratègia Mascareta obligatòria en hospitals, CAP i residències
- Compte amb els abusos Tot el que cobren en un restaurant i no ho haurien de fer: servei, cobert, aigua de l’aixeta...
- Evolució històrica La caça furtiva hauria «encongit» les banyes dels rinoceronts
- Cap d’Any Aperitius fàcils per Cap d’Any que podeu deixar preparats el dia d’abans
- Tractaments Antoni Grau, psicòleg clínic: "La rehabilitació després d'un TCA no consisteix tant en recuperar pes, sino en recuperar vida"
- Ruta a peu Búfals d’aigua a les Estunes
- Visita guiada Un Nadal medievalal castell de Cardona
- Febre manual Els tallers més virals de BCN aquest Nadal
- La nova geopolítica Zelenski revela que els EUA proposen a l’est una zona "econòmica lliure"


