Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Si Catalunya fuera una nación, ¿se blindaría para que nadie pudiera separarse?"
Diada 2024: Ofrenda floral al monumento de Rafael Casanova / JORDI OTIX
Juan Salvador
Hace tiempo que la Diada ha sido secuestrada por los independentistas. Lo peor no son las mentiras que han hecho creer a sus afiliados, que la independencia estaba cerca, cuando saben que es prácticamente imposible, y lo que más les duele es esa mayoría de catalanes que estamos en contra y a los que tratan de olvidar.
Entretots
O cuando Lluís Llach tacha de fascista al 'president' Illa, o si Catalunya fuera una nación, ¿también se blindaría para que no se separara una parte ? Esto es lo que hay, unamos fuerzas para que Catalunya y España sean prósperas y solidarias.
Participacions delslectors
"Defenso la teoria d' Habermas, que ens ajuda a dialogar per arribar a consensos"
Roser Caño Santa Coloma de Gramenet
"La guerra contra Irán es 'asimétrica': la gana el que más aguanta"
Luis Fernando Crespo Las Rozas de Madrid (Madrid)
"Merecemos unos políticos con un talante más sereno, reconciliador y humano"
Gonzalo García Mairena del Aljarafe (Sevilla)
Mésdebats
el problema de la vivenda
- Successos La policia de Vilafranca del Penedès inspecciona un taller mecànic i troba un camió amb 630 kg d’haixix
- Protesta educativa Els professors en vaga de Catalunya tallen l’AP-2 i l’accés al Port de Tarragona
- Afganistan Almenys 400 morts en un bombardeig contra un hospital de Kabul que els talibans atribueixen al Pakistan
- Combustibles Preu de la gasolina i del dièsel avui, 17 de març a Espanya per la Guerra de l’Iran: nova pujada dels carburants
- Per fer servir el mòbil Santiago Segura revela a ‘El Hormiguero’ l’ensurt que va viure en un cinema dels EUA: “Tres paios armats em van fer fora”


