CLUB D'ESTIL D'EL PERIÓDICO
Torna l'estampat salvatge i 'Tiger King' en té la culpa

animal-print
Al principi de la pandèmia una docusèrie d’allò més surrealista va triomfar a Netflix. En vuit capítols, ‘Tiger King’ explicava la història de Joe Exotic, un estrafolari criador de tigres i altres animals exòtics al seu zoo a Oklahoma, i la seva arxienemiga, Carole Basking, i el seu refugi per a tigres a Florida. El subjugador relat de la guerra entre els dos personatges –ella l’acusava de maltractar les feres– es farcia de poligàmia, rivalitats, suïcidis, sectes i un intent d’homicidi. I aquí va l’alerta d’espòilers, ja que el paio de les grenyes rosses que es fa la ratlla dels ulls amb alcofoll està avui entre reixes acusat d’intentar matar el seu rival, que a la fi s’ha quedat amb el negoci de l’incomparable Joe.
Malgrat les seves diferències, els dos protagonistes comparteixen la mateixa afició pels felins i pels estampats de feres en la seva versió més ‘kitsch’ i hortera. Si Joe domava els tigres amb camises felines de lluentons, la cuidadora no va vestir mai res que no tingués taques de lleopard. El seu armari era pura fantasia ‘animal print’.
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Incendis i tuits frenen Vox
- Final de l’onada de calor Catalunya posa en prealerta el pla Inuncat davant la previsió de pluges intenses
- 130.000 euros per 23 metres quadrats: així són els preus desorbitats dels 'minipisos'
- Barça Les seccions del Barça, damnificades pel fair play: «La intenció és continuar sent competitius»
- Catalunya acapara el nombre més gran de màquines escurabutxaques a Espanya: aquests els municipis més destacats
- Obituari Mor Eduard Carbonell, exdirector del MNAC i ideòleg de la identitat del museu
- Spam tecnològic El pla contra les estafes telefòniques permet bloquejar 48 milions de trucades i dos milions d’SMS fraudulents