ENTREVISTA EN COL·LABORACIÓ AMB BBVA
«Hem de cuidar més el sector agrícola»

bosch
-¿Com ha afectat el coronavirus al sector de l’agricultura i, per tant, a la venda de maquinària?
-La pandèmia ha generat incertesa en tots els àmbits, tot i que l’agrari i ramader ha continuat treballant per garantir el proveïment d’aliments. Quant a la venda de maquinària, hem notat un alentiment, ja que el sector s’ha concentrat a comprar només el necessari i imprescindible.
-En el confinament va quedar clar que la tasca del sector agrícola és clau. ¿Creu que això ajudarà a aconseguir més suport?
-Hauria de ser així, agricultors i ramaders treballen molt dur i això suposa una gran aportació a tota la societat. Sens dubte, hauríem de cuidar el sector molt més.
-En l’aspecte econòmic, ¿com han gestionat aquest 2020?
-Per sort som en un sector estable, sense grans pujades ni baixades, cosa que ens ha permès no haver de prendre mesures excepcionals fins ara, tot i que tenim bona relació amb el BBVA.
-Bosch té més de 60 anys de vida. ¿Com ha evolucionat la maquinària agrícola des d’aleshores i cap on es dirigeix?
- L’agricultor i ramader s’ha professionalitzat moltíssim, cosa que ha obligat a produir equips amb un nivell tecnològic molt alt i en constant evolució.
-¿Quin futur augura al sector a Catalunya?
-Estic convençut que tot anirà bé.
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- La consellera de Salut, en contra d’ampliar el Prat
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant
- ¿Violència gratuïta o esport noble?
- Scariolo anuncia que deixa la selecció després de l’Eurobasket i posarà rumb al Reial Madrid