Grupo Oesía es reforça comprant Micromag
Grupo Oesía, multinacional tecnològica espanyola especialitzada en enginyeria d’ús dual, va anunciar l’adquisició de la pime madrilenya Micromag, empresa centrada a dissenyar, desenvolupar i fabricar materials amb propietats electromagnètiques avançades, segons un comunicat de la companyia. La xifra econòmica de la compra no ha transcendit.
Amb aquesta operació, Oesía incorpora una capacitat científica i tecnològica estratègica per impulsar noves iniciatives en l’àmbit de la baixa observabilitat aplicada a la defensa i la seguretat multidomini. L’adquisició s’emmarca en l’estratègia del Grupo Oesía d’enfortir tecnologies sobiranes i ampliar les seves capacitats en àrees d’alt valor afegit per als mercats de defensa, seguretat i altres sectors especialment exigents.
Fundada el 2000, Micromag disposa d’un equip altament qualificat i s’ha consolidat com un nexe entre les solucions electromagnètiques desenvolupades per a l’àmbit de la defensa i la seva aplicació en mercats civils. Les tecnologies de Micromag tenen aplicacions en sectors com la defensa i la seguretat, les telecomunicacions, la indústria electrònica i la construcció. A més, el seu fundador, Antonio Hernando, passarà a formar part del Consell Tecnològic de Grupo Oesía com a president.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
