La UGT diu que es destruirien 3.200 llocs de treball
L’opa del BBVA sobre el Banc Sabadell podria destruir entre 2.400 i 3.200 llocs de treball a Catalunya i entre 170 i 260 oficines es podrien tacar, fruit de la supressió de duplicitats en cas que la primera entitat bancària acabés absorbint la segona. Aquest és el càlcul realitzat per la UGT, que ahir va alertar de la "destrucció massiva" d’ocupació de qualitat, que s’acarnissaria especialment en les oficines catalanes i que aprofundiria la concentració bancària que experimenta l’economia espanyola, que és la cinquena amb menys empleats bancaris de tota la UE. El BBVA està volent desvincular l’opa d’una potencial bateria d’acomiadaments. Així ho va manifestar en una recent entrevista a EL PERIÓDICO el seu president, Carlos Torres. L’opa "és una operació que no està plantejada com de reducció d’ocupació, sinó de creixement. Les dues entitats ja hem emprès processos de reestructuració de personal molt rellevants fa quatre anys, cosa que canvia enormement la dimensió del front de personal", va afirmar.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Al Fòrum Municipalisme de EL PERIÓDICO i Prensa Ibérica Balmón crida a construir més habitatge per apaivagar la frustració social: "Si no ho fem bé, això serà una bomba"
- Detingut l'agressor de la pallissa de Sant Joan de Vilatorrada
- Estatut Marc Fracàs de la segona reunió entre Sanitat i els sindicats: els metges tornaran a la vaga del 27 al 30 d’abril
- Un home cau per una finestra a Manresa després d'una discussió a la llar
- Sanitat Epidèmia d’alopècia entre les adolescents: l’ozempic, les dietes i el 'clean look', les seves causes
