branded

Playmedia, als premis de millors projectes per a museus europeus per segona edició consecutiva

L'empresa ha aconseguit aquest reconeixement amb dos projectes: un a Andorra i l'altre a Lanzarote

Playmedia, als premis de millors projectes per a museus europeus per segona edició consecutiva

Playmedia, als premis de millors projectes per a museus europeus per segona edició consecutiva

1
Es llegeix en minuts
Redacció

El treball de Playmedia Group ha estat reconegut per segon any consecutiu a les nominacions del prestigiós Premi Museu Europeu de l’Any (EMYA, per les sigles en anglès), afavorit pel Consell d’Europa. Es tracta del guardó més rellevant en el seu àmbit, organitzat per donar visibilitat a l’excel·lència i la innovació, després de presentar candidatures i visitar un jurat especialitzat.

En aquesta ocasió, amb 42 instal·lacions de 18 països en lliça, Playmedia concorre amb la Casa dels Volcans, centre ubicat als Jameos del Agua, a Lanzarote. D’aquest projecte, inaugurat el març del 2023 després d’una profunda renovació, se n’ha destacat la creativitat i el valor educatiu, en especial, per combinar la tecnologia més avançada amb dècades de recerca científica.

Un any abans, Playmedia, liderada per Josep Maria Herms, també president del Bàsquet Manresa (ACB), va obtenir una altra nominació pel Bici Lab Andorra, un espai de 1.700 metres en què es plasma tant el compromís social del projecte com la vocació per proporcionar als usuaris la millor experiència possible.

El màxim responsable del grup, Josep Maria Herms /

Arxiu

L’European Museum of the Year Award (EMYA) l’atorga anualment des del 1977 l’European Museum Forum (EMF). La conferència anual i la cerimònia de lliurament de premis EMYA 2025 se celebra entre el 21 o el 25 de maig a Białystok, Polònia. El Museu Memorial Sybir, precisament guanyador del Premi del Consell d’Europa el 2024, acull l’esdeveniment

Notícies relacionades

Playmedia és un grup empresarial especialitzat en la creació de projectes per transformar espais “en experiències memorables”, actuant com a autèntics imants de visitants. La seva feina rau a dissenyar i produir projectes que impulsin el negoci i que enforteixin la imatge de marca dels seus clients. Per això, combina l’arquitectura i el màrqueting, amb l’objectiu de convertir els museus i els centres culturals en destinacions de visita obligada. Els principals àmbits d’actuació inclouen igualment els parcs temàtics, el sector retail, els hotels i un llarg etcètera.

El tema d’aquest any és Remembrance and Solidarity for Collective Action, és a dir, Record i Solidaritat per a l’Acció Col·lectiva, cosa que pretén ser una reflexió sobre el paper dels museus en temps d’intolerància i extremisme polític.