Resultats
Cellnex redueix les seves pèrdues en un 29%, fins als 140 milions
Donada l’evolució del negoci, la companyia avalua avançar al 2025 la millora en la remuneració als accionistes
Cellnex va reduir les seves pèrdues en un 29%, fins als 140 milions d’euros entre el gener i el setembre d’aquest any. Aquesta evolució, comunicada ahir als mercats, té a veure amb la classificació dels actius a Àustria, que estan en procés de venda, i l’efecte de més amortitzacions i costos financers associats a l’"intens procés d’inversions portat a terme fins ara". Donada l’evolució del negoci, la companyia de telecomunicacions avalua avançar al 2025 la millora en la remuneració als accionistes que el març passat va anunciar per al període 2026-2030.
En tot cas, els ingressos totals del grup (excloent la refacturació de l’energia a clients) van ascendir a 2.903 milions d’euros, cosa que suposa una alça del 7% respecte als nou primers mesos de l’any passat. Els ingressos orgànics, que exclouen principalment l’impacte de la venda d’emplaçaments a França, van augmentar un 7,4%, segons la companyia, que recentment va nomenar Óscar Fanjul president no executiu en substitució d’Anne Bouverot. El resultat d’explotació (ebitda) després d’arrendaments va arribar als 1.723 milions d’euros (+8,9%). L’orgànic va augmentar un 9,8%. L’ebitda ajustat va créixer fins als 2.386 milions d’euros (davant els 2.248 milions d’euros dels nou primers mesos del 2023). Marco Patuano, conseller delegat de Cellnex, va destacar la "solidesa" de les xifres arribades i que es troben en línia amb els objectius a curt i mitjà termini. Com a conseqüència, la companyia confirma la perspectiva per al 2024.
- L’empresa Corominas deixa un deute de 200.000 euros
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- Segona vida (23) / JORDI VILA-PUIG Jordi Vila-Puig, exjugador del Barça d’hoquei patins: "La meva vida és una aventura en el món de l’esport"
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- CORRUPCIÓ AL PP La Fiscalia demana l'arxiu de les actuacions contra Gallardón per la compra d'Inassa en el 'cas Lezo'
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- Crisi sanitària Illa donarà explicacions sobre la pesta porcina al Parlament a petició pròpia després del veto al pla de Junts
- A Sevilla Hisenda es compromet a publicar les balances fiscals en ple pols pel finançament autonòmic
- Entre el 18 i el 22 de desembre La Generalitat, l’AMB i Barcelona decidiran les tarifes del 2026 del transport públic una setmana abans de Nadal
- Recurs a la comissió de garanties Els crítics d’ERC a Barcelona impugnen el congrés per elegir el nou líder
