CaixaBank destina cinc milions a la digitalització al camp

Digitalitzar l’activitat agrària i ramadera per reduir costos, estalviar recursos com l’aigua i alleujar la càrrega financera. O incentivar la incorporació de dones al camp, com un pas necessari per combatre l’envelliment del sector. Són dos dels àmbits que es podran beneficiar de l’acord entre CaixaBank i el Ministeri d’Agricultura, Pesca i Alimentació, que preveu destinar gairebé 4,6 milions en tres anys a impulsar solucions que permetin al sector agroalimentari espanyol afrontar els reptes de futur. El conveni fomentarà actuacions que afavoreixin la competitivitat, sostenibilitat, innovació, el paper de la dona i el relleu generacional del sector.
- EL PROTAGONISTA BLAUGRANA Lamine s’esgota en tasques solidàries i acaba substituït
- Educació De Palma a Barcelona amb un 13,68 a la selectivitat: ¿Què se n’ha fet de l’estudiant amb la segona millor nota de les Balears el 2024?
- Arquitectura Brad Pitt compra la famosa casa "ovni" de l'Empordà i l'envia a Califòrnia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Pont local ¿Quins centres comercials obren el 9 de juny, Segona Pasqua, a Barcelona i Catalunya?
- Com estendre bé la roba: el truc definitiu
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- TRIBUNALS La jutge del cas Supercopa cita el 18 de juny Aldama perquè aclareixi si Rubiales va afavorir l’Andorra de Piqué
- Medi ambient Catalunya ven cada any dos milions de tones d’escombraries a l’estranger
- Comprova quants diners tenen els teus veïns i els de tots els barris de Barcelona