El BBVA manté el seu pla per captar pimes en plena opa sobre el Sabadell
El BBVA persisteix en la seva estratègia de captar pimes a Catalunya en plena opa sobre Banc Sabadell. En els primers quatre mesos d’aquest any, l’entitat presidida per Carlos Torres Vila va incrementar la seva base de clients entre pimes i autònoms en 12.000 en aquesta comunitat, xifra que suposa un increment interanual del 10,2%, segons el banc. El de pimes, un segment pel qual el BBVA pugna des de fa temps, és un dels negocis més pròspers del Sabadell i un dels arguments que aquesta entitat utilitza per justificar que la integració que persegueix el BBVA reduiria l’oferta per a aquest col·lectiu que necessita tenir diferents propostes entre les quals elegir per al seu finançament i operativa.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Grans ciutats Un xinès que viu a Barcelona explica les diferències que veu amb Madrid: "Es respira un ambient trist..."
- Escacs El prodigiós adolescent indi
- Turisme El poble més bonic del món és a Catalunya, segons l'Organització Mundial del Turisme
- Mobilitat interurbana El pla més complicat de Rodalies
- Política i moda Deixeu de grapejar-nos