Investigació d’EL PERIÓDICO
Els comuns demanen que Torrent comparegui al Parlament pel cas Camp Nou
 
	
El grup parlamentari d’En Comú Podem ha sol·licitat formalment la compareixença del conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent, pel cas de presumptes abusos laborals al Camp Nou. Els Comuns reclamen que el màxim responsable en matèria laboral de la Generalitat es personi a la Cambra catalana per donar explicacions sobre els resultats de la macrooperació efectuada aquest dimecres passat, avançada per EL PERIÓDICO, per part d’Inspecció de Treball.
La formació morada reacciona així a la investigació publicada per aquest mitjà i porta al Parlament el conseller d’Empresa i Treball. No només per donar explicacions sobre el que està fent el seu departament per vetllar per les condicions laborals dels obrers que estan reformant el Camp Nou, sinó també per pronunciar-se sobre on i com estan operant algunes de les companyies subcontractades que, presumptament, estan pagant de menys i fent treballar de més els seus empleats.
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- Novetats de l’Agència de l’Habitatge La Generalitat introdueix canvis en la definició de gran tenidor de vivendes a Catalunya
- Apunt Vinícius sí que és un problema
- Tribuna European Bridges Europa assumeix el repte de crear un marc comú davant la crisi de l’habitatge
- El mercat s’inunda de dades
- CONTEXT Campiones, al poder
- Bretxa esportiva Elisa Aguilar, presidenta de la Federació Espanyola de Bàsquet: "He arribat aquí per meritocràcia, no per gènere"
- Les dones no manen en l’esport
 
			 
			