Per Sergi Mas
El pòdcast d’EL PERIÓDICO | Treballadors de les obres del Camp Nou denuncien «explotació laboral»

Des de fa cinc mesos un equip de periodistes d’EL PERIÓDICO està dedicat a investigar irregularitats en els contractes laborals que l’empresa guanyadora de la licitació del projecte del Camp Nou està cometent i que els mateixos treballadors estan denunciant. Els periodistes són Elisenda Colell, Gabriel Ubieto, Patricio Ortiz, a més dels fotoperiodistes Manu Mitru i Jordi Otix. El treball periodístic és impecable.
On es pot escoltar
‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcasts, Amazon Podcasts i Apple Podcasts.
Temes:
- Un pla que va impulsar el Govern Aragonès El Barça i Unió de Pagesos impugnen les zones protegides ampliades a prop de l’aeroport de Barcelona
- Educació a Catalunya Niubó avança que les proves de competències bàsiques no han anat bé: «Remuntar els resultats no serà fàcil»
- Baròmetre de juny Enquesta CIS: El PSOE es dispara i aconsegueix el seu màxim avantatge sobre el PP malgrat els escàndols judicials
- Educació Niubó: "Les proves de competències no han anat bé"
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Anàlisi L'atac d'Israel busca debilitar Iran en plena negociació nuclear amb Estats Units
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Transport públic Aprovat de forma inicial l'Estudi Informatiu per allargar el Trambaix a Sant Feliu de Llobregat
- La afició del Espanyol reacciona al fichatge de Joan Garcia pel Barça: "És un traïdor i li farem passar malament a Cornellà"
- UN RELLEU A LA PORTERIA El Barça paga la clàusula de 25 milions i fitxa Joan García, el porter de l’Espanyol