Resultats empresarials
Colonial bat el rècord històric d’ingressos per lloguers i esquiva la caiguda de valor en els actius
La immobiliària catalana tanca un any amb «forta activitat comercial», després d’aconseguir el seu segon millor any en contractació, amb 176.000 metres quadrats firmats

Colonial finalitza el 2022 amb rècord en ingressos per lloguers de la seva història, en 354 milions d’euros, un 13% més que l’any anterior. Això s’ha degut a «una forta activitat comercial», segons va explicar el conseller delegat de la companyia, Pere Viñolas, durant la presentació dels resultats. Gràcies a això, la companyia finalitza amb una ocupació de les seves oficines del 96%, que s’eleva fins al 99,8% als edificis que tenen en propietat a París.
La immobiliària cotitzada en l’Ibex-35 va aconseguir firmar contractes que involucren una superfície de 176.000 metres quadrats, la segona millor xifra de la companyia dels últims 12 anys, després de la del 2019. «La mitjana històrica és fer 100.000 metres quadrats a l’any i l’hem superat amb escreix. Aquest volum d’activitat ha sigut elevat, d’una banda, per la mateixa activitat sobre actius existents i, segon, pels nous projectes que s’han anat entregant», va ampliar Viñolas.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols