900 actius en venda
Caixabank: pisos des de 3.600 euros amb el 100% de la hipoteca
Caixabank tanca l’any traient a la venda, a través del seu propi portal (Haya), prop de 900 vivendes de la seva cartera immobiliària amb importants descomptes i amb l’afegit de concedir una hipoteca per a qui ho necessiti pel preu total de l’immoble adquirit.
La majoria d’aquestes propietats procedeixen d’embargaments i impagaments de l’entitat i n’hi ha de tot tipus: pisos, locals comercials, vivendes independents...
Notícies relacionadesRepartides per tota la geografia espanyola, la totalitat dels immobles es pot consultar a Haya immobiliari.
Allà veiem que la propietat més barata es troba a la localitat d’Albacete de Pozohondo, on un pis de 65,50 metres quadrats té un preu de 3.600 euros. En l’altre extrem trobem un lot indivisible de 41 actius a Pechina, Almeria, amb un preu de 4,5 milions.
- Reurbanització. Les obres del nou barri adjacent a la Sagrera costaran 85 milions
- Tensió al Carib El desplegament militar de Trump davant Veneçuela obre totes les possibilitats
- Manifestació del PP Feijóo clama pel final de Sánchez davant desenes de milers de persones
- Joan Baltà, director de Barcelona Sagrera Alta Velocitat: "L’estació de la Sagrera encara necessita sis anys més d’obres"
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- ¡Atenció, gurmets! Set bons restaurants de les Corts que t’hauries d’apuntar a l’agenda
- El Govern català estudia invertir més en la llei de barris com a antídot a l’auge ultra
- Juan Rodríguez Teruel, director del Centre d’Estudis d’Opinió (CEO): "Seria un error pensar que hi ha més joves de dretes que mai"
- Manifestació del PP Feijóo clama pel final de Sánchez davant desenes de milers de persones
- Entrevista a La Sexta Salomé Pradas: "Vaig voler avisar Mazón a les 19.10 i no vaig poder"
