De divendres a dilluns
Els tripulants de cabina de Vueling convoquen vagues des del novembre fins al gener
El sindicat Stavla anuncia aturades de divendres a dilluns en protesta per les condicions salarials ofertes per la companyia

Els tripulants de cabina de Vueling estan cridats a la vaga des del novembre fins al gener del 2023, de divendres a dilluns. El sindicat Stavla ha convocat aturades per protestar per les condicions salarials ofertes per la companyia, en el marc de la negociació del nou conveni col·lectiu de la companyia. Des de Vueling qualifiquen les demandes de les centrals d’«inviables» i critiquen que els treballadors optin per escalar el conflicte laboral. Els serveis mínims per als primers dies d’afectació, que serà el cap de setmana posterior al pont de Tots Sants, encara no han sigut fixats per l’autoritat competent.
Vueling és una de les principals aerolínies que operen a Espanya a nivell de volum de passatgers. En aeroports com el Prat de Barcelona, per exemple, és la principal. El mes de setembre va transportar 4,3 milions de persones arreu del país.
El sector de l’aviació viu des de fa mesos immers en diferents conflictes laborals. Mentre els tripulants de cabina de Ryanair no acaben de resoldre el seu conflicte amb la companyia després d’un estiu de vagues, ara els seus homòlegs de Vueling plantegen el seu propi pols. Segons un comunicat difós per la companyia, la central convocant reclama increments salarials acumulats del 33% fins al 2025.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels
- Criança El pediatre Carlos González, sobre l'exposició dels nens a les pantalles: "Fins a aquesta edat, res"
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada
- Educació superior Creix més del 50% el nombre d’universitaris que han de compaginar estudis i treball en només tres anys