Només veure i emprovar
Indignats amb Shein a Barcelona: llargues cues per no poder comprar res
Els productes només comptaven amb un codi QR a l’etiqueta que enllaçava directament amb l’anunci de l’article
Els clients de la nova botiga de Shein al Portal de l’Àngel de Barcelona s’han emportat una decepció després de la inauguració del local aquest dijous. Després de fer llargues cues des de primera hora del matí, les persones que han aconseguit accedir a la nova ‘pop up store’ no han pogut comprar cap peça de roba.
A diferència de l’anterior botiga física de la firma de moda ‘online’, oberta fa unes setmanes a Madrid, aquesta vegada no es permetia la venda d’articles, sinó que només es podien veure i emprovar per després adquirir-los per internet, el canal de venda habitual de Shein.
De botiga a ‘showroom’
Després de la gran acollida que va tenir la inauguració de la primera botiga de Shein a Espanya, amb l’obertura temporal d’un altre local a Barcelona es podia presagiar un altre èxit rotund per a la companyia tèxtil xinesa. Tanmateix, després de llargues cues, els clients que han aconseguit entrar a l’establiment s’han trobat amb una trista realitat: el que es donava per fet que seria una botiga era en realitat una una ‘showroom’, és a dir, un espai on veure i emprovar-se peces, sense la possibilitat de comprar-les al moment.
Així com en el cas de la Shein de Madrid, el local de Barcelona es mantindrà obert per un temps limitat, concretament fins al 10 de juliol. El negoci, de més de mil metres quadrats, obre de dilluns a dissabte, de 10.00 a 22.00 hores, a més de diumenge de 12.00 a 20.00 hores.
Consolació per als clients
Notícies relacionadesTot i que la decepció dels clients de Shein ha sigut majúscula, alguns afortunats no han sortit de l’expositor amb les mans buides. Les primeres cent persones a arribar al local han rebut una bossa amb petits obsequis.
Així mateix, també s’han repartit cupons de descompte aplicables per a les compres ‘online’ a Shein. Quant a les peces exposades, comptaven amb un codi QR a l’etiqueta, que enllaçava directament amb l’anunci de l’article. Així doncs, aquesta era l’única manera que els usuaris tenien per poder adquirir «al moment» les peces en què estiguessin interessats.
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- La UE busca un acord per finançar Ucraïna amb la seva credibilitat en joc
- A Sant Adrià Trobat un cadàver al mar a prop del Fòrum de Barcelona
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Zona euro El BCE manté els tipus en el 2% pel control de la inflació
- Canvis en el comitè de direcció CaixaBank substitueix Masana per Mondéjar com a director de negoci
- Balanç anual El Sabadell accelera en banca d’empreses tot i l’opa del BBVA
- Tres hores de descontaminació
- Alerta veterinària Mostres de pesta porcina del laboratori registrat s’analitzaran a Madrid
