Només veure i emprovar
Indignats amb Shein a Barcelona: llargues cues per no poder comprar res
Els productes només comptaven amb un codi QR a l’etiqueta que enllaçava directament amb l’anunci de l’article

Els clients de la nova botiga de Shein al Portal de l’Àngel de Barcelona s’han emportat una decepció després de la inauguració del local aquest dijous. Després de fer llargues cues des de primera hora del matí, les persones que han aconseguit accedir a la nova ‘pop up store’ no han pogut comprar cap peça de roba.
A diferència de l’anterior botiga física de la firma de moda ‘online’, oberta fa unes setmanes a Madrid, aquesta vegada no es permetia la venda d’articles, sinó que només es podien veure i emprovar per després adquirir-los per internet, el canal de venda habitual de Shein.
De botiga a ‘showroom’
Després de la gran acollida que va tenir la inauguració de la primera botiga de Shein a Espanya, amb l’obertura temporal d’un altre local a Barcelona es podia presagiar un altre èxit rotund per a la companyia tèxtil xinesa. Tanmateix, després de llargues cues, els clients que han aconseguit entrar a l’establiment s’han trobat amb una trista realitat: el que es donava per fet que seria una botiga era en realitat una una ‘showroom’, és a dir, un espai on veure i emprovar-se peces, sense la possibilitat de comprar-les al moment.
Així com en el cas de la Shein de Madrid, el local de Barcelona es mantindrà obert per un temps limitat, concretament fins al 10 de juliol. El negoci, de més de mil metres quadrats, obre de dilluns a dissabte, de 10.00 a 22.00 hores, a més de diumenge de 12.00 a 20.00 hores.
Consolació per als clients
Notícies relacionadesTot i que la decepció dels clients de Shein ha sigut majúscula, alguns afortunats no han sortit de l’expositor amb les mans buides. Les primeres cent persones a arribar al local han rebut una bossa amb petits obsequis.
Així mateix, també s’han repartit cupons de descompte aplicables per a les compres ‘online’ a Shein. Quant a les peces exposades, comptaven amb un codi QR a l’etiqueta, que enllaçava directament amb l’anunci de l’article. Així doncs, aquesta era l’única manera que els usuaris tenien per poder adquirir «al moment» les peces en què estiguessin interessats.
- INCENDIS FORESTALS Una vella i «maleïda» cançó de Serrat, l’himne per recordar l’estiu en què va cremar l’oest espanyol
- Servei d’Aigües de Catalunya Una sentència tomba la pujada de l’aigua en una ciutat de l’àrea de Barcelona per «frau de llei» i «desviació de poder»
- Dol en el cine espanyol Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- Reforma de l’Administració El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- Medi ambient L’ús intensiu de les dessalinitzadores situa les reserves dels pantans al 74%
- Transport públic Una entitat llança una aplicació per a informar dels retards de Rodalies a temps real: "Volem convertir les queixes en dades"
- MÚSICA AMB MISSATGE POSITIU El 'revival' dels balcons del clàssic del Dúo Dinámico 'Resistiré'
- Obituari Mor Manuel de la Calva, membre del Dúo Dinámico, als 88 anys
- La Vuelta a Espanya arriba a Catalunya: així és el recorregut de les seves tres etapes transcendentals
- Cost de la vida Tornar a omplir el rebost després de les vacances d’estiu sortirà aquest any un 2,7% més car