Comerç
Inditex permet als clients de Stradivarius, Massimo Dutti i Oysho el pagament amb Bizum
L’empresa se suma a d’altres del sector de la distribució, entre les quals El Corte Inglés o Dia, que ja van optar per aquest mètode a la seva web i apps

Inditex ha incorporat Bizum com a mètode de pagament per als clients que facin les seves compres ‘online’ a les seves marques Stradivarius, Massimo Dutti i Oysho, segons han informat Europa Press a fonts de la companyia gallega.
D’aquesta manera, Inditex se suma a altres empreses del sector de la distribució, entre les quals El Corte Inglés i Dia, que ja van optar per aquest mètode de pagament per facilitar l’experiència de compra als seus clients.
Aquest mètode de pagament, que redueix el temps mitjà de compra en comparació amb el pagament amb targeta, s’uneix a altres sistemes que ja estaven disponibles a les ensenyes del grup Inditex, com la targeta bancària i Paypal.
En concret, Stradivarius permet als seus clients el pagament amb Bizum en les compres a la seva web, mentre que Massimo Dutti i Oysho ofereix aquesta possibilitat a la seva web i app. Des d’Inditex han assenyalat que la intenció del grup és implantar progressivament aquest mètode de pagament a totes les seves cadenes.
Bizum ha arribat el 2021 als 800 milions d’operacions totals des del seu llançament l’octubre del 2016, amb un volum associat pròxim als 40.000 milions d’euros, i ha superat els 19 milions d’usuaris.
Només el 2021 es van registrar 505 milions d’operacions entre particulars, un 63% del total d’operacions realitzades des del llançament, amb un volum de 26.000 milions d’euros i un import mitjà per operació de 51 euros.
Així, de mitjana, es van realitzar el 2021 més de 16 bizums per segon, mentre que només l’1 de desembre s’havien fet 2,4 milions de transaccions, gairebé 28 per segon.
Quant a pagaments en e-commerce, es van fer 5,3 milions de compres per valor de 320 milions d’euros, unes xifres que s’han vist impulsades per l’increment del nombre de comerços ‘online’ que accepten pagaments amb Bizum, que gairebé es va triplicar durant l’any passat fins arribar als 26.700 comerços.
Bizum destaca que el 2021 es va produir el rècord d’operacions diàries en e-commerce a través d’aquest sistema de pagament. Concretament, el 26 de novembre, dia del Black Friday, es van portar a terme 44.000 compres per valor de 3,2 milions d’euros.
En total, la solució de pagaments compta amb 15,4 milions d’usuaris de comerç ‘online’.
- Singularitat arquitectònica La desgràcia que explica per què hi ha un escut del Barça a una finestra de Santa María del Mar
- Al Besòs i el Maresme Calor, por i avaries constants en un bloc de pisos públics de Barcelona: «Tenim una desprotecció total»
- Previsió meteorològica El fum dels incendis condiciona el temps a Catalunya i accelera la baixada de les temperatures
- Final de l’onada de calor Catalunya posa en prealerta el pla Inuncat davant la previsió de pluges intenses
- El foc, entre el deliri i el delicte
- 147 anys La Colla Jove de Tarragona venç el mite del pilar de 8 a la plaça de les Cols en un Sant Magí històric
- EL FUTUR DEL ‘9’ Lewandowski entra al seu quart (i últim) capítol amb el Barça
- Accident Mor un turista català a l'illa indonèsia de Bali mentre realitzava pesca submarina
- Foc Detingut un menor de 17 anys com a presumpte autor de vuit incendis forestals a Santiago
- Conflicte Sally Rooney podria ser arrestada per delicte terrorista després de mostrar el seu suport a Palestine Action