Plataformes digitals
Glovo inverteix 50 milions d’euros per guanyar quota a l’Àfrica
L’empresa barcelonina reforça les posicions a Ghana i prepara el llançament a Tunísia
Glovo ha anunciat una inversió al llarg de l’any vinent d’un total de 50 milions d’euros per guanyar quota de mercat a l’Àfrica. Concretament l’empresa fundada a Barcelona pretén reforçar les posicions a Ghana i prepara el llançament a Tunísia, segons ha informat aquest dimarts en un comunicat. Amb l’obertura del mercat tunisià, la firma de les motxilles grogues serà present en set països del continent africà (Marroc, Uganda, Kenya, Ghana, Costa d’Ivori i Nigèria, a més dels esmentats) i operarà sobre un potencial mercat de 6,5 milions d’usuaris interessats, segons els seus càlculs.
La firma fundada per Óscar Pierre continua el procés expansiu aquest 2021, després de retrocedir posicions el 2020 amb la venda de les seves operacions en terra llatinoamericana. El setembre de l’any anterior Glovo va anunciar la venda dels seus mercats a Sud-amèrica i part de l’Amèrica Central a la companyia Delivery Hero, per uns 230 milions d’euros. Capital que està redirigint per prioritzar la seva expansió cap a l’Orient Mitjà i, tal com ha anunciat aquest dimarts, l’Àfrica.
- Desenvolupament Si el teu fill neix en un d’aquests tres mesos serà més intel·ligent, segons la ciència
- El futur de Palestina ¿I què faran amb cinc milions de palestins?
- Naufragi Suspenen aquest diumenge la recerca dels desapareguts a Indonèsia sense resultat
- La caixa de ressonància ¿Els millors discos de l’any o els més importants?
- Tradició nadalenca El pessebre més gran de Catalunya s’obre pas a Parets del Vallès: «És un tribut als cultius catalans»
