L’Ibex voreja els 8.900 punts amb el Brent a l’alça

1
Es llegeix en minuts

L’Ibex 35 ha tancat la sessió d’aquest dimarts amb una alça del 0,37%, cosa que ha portat el selectiu a situar-se en els 8.899 punts i vorejar la cota psicològica dels 8.900 enters, en una jornada en què el barril de cru Brent ha recuperat el 2,78% de la seva cotització, fins als 70,96 dòlars per barril.

Notícies relacionades

Els principals índexs de la resta de parquets europeus també han tancat amb lleugers augments: Londres, amb una revaloració del 0,4%; París, del 0,1%, Frankfurt, del 0,16%, i Milà, del 0,24%.

L’única referència coneguda aquest dimarts ha sigut l’índex ZEW de confiança dels inversors alemanys, que ha registrat a l’agost el seu tercer descens consecutiu davant el temor d’una nova onada de Covid-19 a Alemanya i d’una desacceleració del creixement de la Xina.

Temes:

Ibex 35 Borsa