’legaltech’

Albert Rivera, president d’una ‘start-up’ legal

Meeting Lawyers, en la qual participa el seu despatx, aporta assessoria jurídica en consum, vivenda, deutes, feina, conducció, fiscalitat i família.

Albert Rivera, president d’una ‘start-up’ legal
1
Es llegeix en minuts
Agustí Sala
Agustí Sala

Redactor en cap d'Economia

Especialista en A més de El Periódico, vaig treballar de 1989 a 1990 a La Economía 16, com a responsable d'Economia en el Diari de Barcelona, de 1989 a 1990; a la secció de Economía de TVE Catalunya de 1987 a 1989, a Antena 3 de Radio, de 1985 a 1987 i al Diari Menorca, de 1983 a 1985 i Radio 80-Menorca. A més de la llicenciatura en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona (1992-1986), ting un posgrau en direcció general (PDG) 2011-2012y un curs de Màrketing Digital y Xarxes Socials per la EAE Business School

Ubicada/t a Barcelona

ver +

L’exlíder de Ciutadans, Albert Rivera, s’ha convertit en president del consell d’administració de Meeting Lawyers, una ‘start-up’ d’assessoria legal en què participa el seu despatx i fundada per Clàudia Pierre i Carlos Ripollès, a més d’Albert Castells i José López, fundadors d’iSalud, entre altres companyies. Rivera, al seu torn president executiu del despatx Martínez-Echevarría & Rivera, aporta el seu ‘saber fer’ al sector legal a aquest projecte.

L’objectiu de Meeting Lawyers és «adaptar el sector de l’advocacia al context actual i donar una resposta innovadora i 100% digital a les noves necessitats dels usuaris en el camp de l’assessorament legal». La companyia aporta una app de xat i videotrucada per als serveis de consulta legal ‘online’ amb un nou servei d’orientació jurídica 24 hores al dia i 7 dies a la setmana.

La companyia compta amb un equip d’advocats amb àmplia experiència que atendrà i gestionarà de manera personalitzada les consultes ‘online’ en totes les àrees del dret, amb un paquet bàsic format per les set especialitats més demandades: consum, vivenda, deutes, feina, conducció, fiscalitat i família.

Per ser pròpia, la tecnologia de Meeting Lawyers permet que la plataforma sigui totalment flexible i adaptable. En aquest sentit, s’integra a l’app i la web de cada companyia d’acord amb la seva imatge corporativa. En cas que l’organització no compti amb aquest tipus de suport, la ‘start-up’ desenvoluparà una app específica perquè pugui oferir el servei als seus clients i/o empleats, sempre sota la marca de la companyia.

Tecnologia pròpia

Notícies relacionades

Per a la cofundadora i consellera delegada de Meeting Lawyers a Europa, Claudia Pierre, «l’element diferencial més destacat de la nostra plataforma rau en el fet que comptem amb tecnologia pròpia que ens permet adaptar-nos com un guant a les exigències i gustos del client, així com oferir una experiència d’usuari inigualable».

En aquest sentit, el cofundador i també conseller delegat de Meeting Lawyers a Llatinoamèrica, Carlos Ripollés, destaca «el potencial i tot el que comporta per a les empreses que siguem una marca blanca, ja que són elles les que capitalitzen tot el valor afegit que suposa oferir el servei als seus clients i/o empleats». L’equip està format per emprenedors procedents dels àmbits de l’advocacia, el màrqueting i les plataformes tecnològiques amb dilatada experiència en l’ecosistema ‘start-up’.