Impuls malgrat la pandèmia

La Roca Village renova les instal·lacions després de 50 milions d’inversió

El centre comercial ‘outlet’ incorpora 18 noves firmes, com Adidas, American Vintage, Brunello Cucinelli, Boardriders, Boboli, Ètnia Barcelona, Kids Around, Missoni i Pronovias

La Roca Village renova les instal·lacions després de 50 milions d’inversió
3
Es llegeix en minuts
Eduardo López Alonso
Eduardo López Alonso

Periodista @Elabcn

ver +

El centre comercial ‘outlet’ de la Roca Village ha finalitzat la remodelació de les seves instal·lacions després de 50 milions d’inversió. En plena pandèmia i limitació de la mobilitat la infraestructura comercial ha aprofitat per ampliar la seva oferta de marques i la capacitat d’aparcament, a 850 places més ensostrades. La remodelació comportarà la creació de 170 nous llocs de treball.

Michael Goldenberg, director general de Value Retail Spain, companyia operadora de La Roca Village, ha destacat que la inversió és una «clara aposta pel futur de l’economia a Catalunya» en uns moments de caiguda de l’activitat comercial general. La reforma suposa l’arribada de firmes internacionals com Missoni o Brunello Cucinelli, mentre que Moncler o Rituals dupliquen el seu espai comercial: «Aquesta remodelació, amb una inversió directa de 50 milions d’euros i indirecta de 7 milions i que generarà més de 170 nous llocs de treball addicionals als 1.800 actuals, suposa un clar exemple del nostre compromís amb el territori. Així ha sigut des que fa 23 anys vam inaugurar La Roca Village», ha dit Goldenberg.

La remodelació té dos elements arquitectònics destacats: el pàrquing subterrani amb llum natural i una gran plaça central que serà una destinació en si mateixa. L’estudi d’arquitectura L35 ha aconseguit evolucionar l’estil característic de La Roca Village inspirant-se en edificis del patrimoni arquitectònic català i utilitzant tècniques artesanals conformes amb la idea de luxe a què aspira La Roca, amb una reinterpretació contemporània en l’ús de forges, mosaics, pintures de les façanes o pedra natural fets en la seva totalitat per artesans catalans. Després de la remodelació, La Roca Village ha augmentat fins a 1.000 les places de pàrquing addicionals.

Notícies relacionades

L’espai també ha incorporat 18 noves firmes nacionals i internacionals, entre aquestes, Adidas, American Vintage, Brunello Cucinelli, Boardriders, Boboli, Ètnia Barcelona, Kids Around, Missoni o Pronovias. En el seu interès per continuar innovant, també s’ha creat un incubador de marques, un espai que busca ajudar les firmes emergents o consolidades a desenvolupar les seves estratègies de negoci i a generar creixement. En la remodelació s’han contemplat nous espais pensats per donar serveis afegits tant a les firmes com als visitants. Aquest espai compta amb una sala annexa on se celebraran activitats socials, culturals o vinculades a la comunitat. Amb els seus 260 metres quadrats i capacitat per allotjar un centenar de persones, el Brand & Partners Events Space és una unitat totalment flexible que acollirà esdeveniments de firmes o de socis de La Roca Village.

La Roca Village, membre de The Bicester Village Shopping Collection, està situada a 40 minuts del centre de Barcelona i de camí a la Costa Brava, per la qual cosa depèn en gran manera del turisme i dels visitants del sud de França. Hi ha presents més de 140 ‘boutiques’ de moda i ‘lifestyle’ nacionals i internacionals que ofereixen descomptes de fins un 60% sobre el preu original recomanat durant tot l’any. The Bicester Village Shopping Collection és la marca que es va treure el gener del 2018 per representar 11 destinacions de compres de luxe a Europa i la Xina de Value Retail. És una evolució en la identitat de la marca que abans era Chic Outlet Shopping. The Bicester Village Shopping Collection, que el 2017 va rebre més de 40 milions de visitants, allotja més de 1.300 ‘boutiques’ de les principals marques mundials de moda i estil de vida, i ofereix descomptes de fins al 60% en el preu recomanat, i en ocasions més. Cadascun dels 11 Villages a Europa i la Xina ofereix una personalitat pròpia adaptada a la seva ubicació.