BCE
Lagarde : «És crucial que els fons de reactivació s'entreguin a principis del 2021»
«Si els diners es perden en laberints administratius i no irriguen l'economia real per orientar els nostres països cap al món digital i verd, haurem perdut una oportunitat històrica de canviar les coses», avisa

zentauroepp52513749 lagarde bce200304110629 /
És «crucial» per a la recuperació de la zona euro que el pla de reactivació europeu, dotat de 750.000 milions d’euros, «sigui un èxit» i es compleixi amb l’objectiu d’entregar els diners a principis del 2021, ha declarat aquest dilluns la presidenta del Banc Central Europeu (BCE), Christine Lagarde.
«Si no està orientat, si es perd en laberints administratius i no irriga l’economia real per orientar els nostres països cap al món digital i verd, haurem perdut una oportunitat històrica de canviar les coses», ha declarat Lagarde en una entrevista al diari francès ‘Le Monde’, en uns moments en què les negociacions sobre aquest pla excepcional es tracten al Parlament Europeu.
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Entrevista Andreu Buenafuente: «A hores d’ara ja no em preocupa aixecar polseguera»
- Investigació en marxa ¿Què ha passat a Cornellà? Les claus de l’atropellament múltiple al camp de l’RCD Espanyol
- Famosos La gran ficada de pota de Lola Índigo després de l’atropellament a Cornellà: ha hagut de demanar perdó
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Paella "Imprescindible": els elogis al millor restaurant de Tarragona segons Tripadvisor
- Sector clau Barcelona iniciarà els dies festius d’obertura comercial en zones turístiques el 18 de maig a l’espera d’un nou pacte per al 2026
- Alerta màxima de la Policia pel que està passant a les xarxes socials
- Ministra d’Inclusió. El repte de governar Saiz: "És necessària la política del retrobament"
- Esmorzar de ‘Diario de Noticias’ i EL PERIÓDICO Illa: "Quan Catalunya i Navarra lideren, Espanya avança i Europa s’enforteix"