distribució
Mango obre 10 botigues aquest any a l'Índia i arriba a 29 al país
L'expansió a l'Índia es farà de la mà del soci local Myntra
segea53322286 17 10 2016 tienda de mango en la rambla de barcelona econom200505120920 /
La firma de moda catalana Mango obrirà 10 botigues a l’Índia aquest any, fins a arribar als 29 punts de venda al país asiàtic, informa l’empresa aquest dilluns en un comunicat.
L’expansió a l’Índia es farà de la mà del soci local Myntra, que va començar la seva relació amb Mango el 2014 quan el va ajudar en l’acceleració del negoci ‘online’ al país, i que el 2017 va començar a col·laborar amb l’expansió de punts de venda.
La primera obertura es farà a principis d’octubre a Bombai, i després es farà a grans magatzems de ciutats com Ahmedabad, Jaipur, Chandigarh, Ludhiana, Hyderabad, Surat i Lucknow.
Notícies relacionadesEl director d’Expansió i Franquícies de Mango, Daniel López, ha assegurat que Myntra és un «‘partner’ ideal per desenvolupar una estratègia omnicanal al país», i està convençut que la firma catalana continuarà creixent a l’Índia.
Mango compta amb gairebé 200 punts de venda a l’Àsia repartits en 15 mercats, com la Xina, Taiwan, Singapur, Hong Kong, el Vietnam, Indonèsia i les Filipines.
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Manuel García-Castellón: "El cas Leire no em sorprèn. Les clavegueres sempre hi són"
- Actuació policial Els Mossos salven a Barcelona una dona que es volia suïcidar i que va quedar penjada de la façana
- Al Congrés Junts aprova la llei d’Atenció a la Clientela del Govern que prohibeix les trucades ‘spam’
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- Famosos La nova casa de Lamine Yamal, antiga llar de Piqué i Shakira, va baixar 3 milions de preu: aquest és el motiu
- 'El segon cafè de La2Cat' L’Editorial de Cristina Villanueva: La Llei ELA, un any aprovada en va
- Comunicació Investigats nou directius de TV3 i Catalunya Ràdio per presumptes sobresous
- Famosos L’església de Girona del predicador Dani Alves confia en la seva influència per «portar l’evangeli a Espanya», tot i que confirma que la seva aparició va ser puntual
- A partir de dilluns La CCMA rectifica i recupera les marques històriques de TV3 i Catalunya Ràdio
