PER LA PANDÈMIA

Air Europa cancel·la les seves operacions previstes a cinc països d'Amèrica Llatina al setembre

La companyia mantindrà vols setmanals de repatriació en aquests països, a l'Argentina, Bolívia, Colòmbia, el Paraguai i el Perú

avion-air-europa-despegando

avion-air-europa-despegando

1
Es llegeix en minuts

L’aerolínia Air Europa ha anunciat aquest dimecres la cancel·lació de les operacions previstes el mes de setembre per als vols d’anada i tornada de l’Argentina, Bolívia, Colòmbia, el Paraguai i el Perú. La companyia ha explicat que aquesta decisió es produeix degut al tancament del trànsit de passatgers per la pandèmia en alguns països d’Amèrica.

Notícies relacionades

«Degut al tancament del trànsit de passatgers per la pandèmia, en alguns països d’Amèrica ens hem vist obligats a cancel·lar les operacions previstes per al mes de setembre, aquestes inclouen els vols a l’Argentina, Bolívia, Colòmbia, Paraguai i Perú», ha assenyalat la companyia en la seva pàgina web. En concret, els vols cobrien rutes entre Madrid i Asunción, Bogotà, Buenos Aires, Santa Cruz de la Sierra, Lima i Medellín.

No obstant i subjecta a les aprovacions pertinents, Air Europa realitzarà vols setmanals de repatriació en aquests països. A més, la resta de vols de llarga distància, en vol regular a Amèrica i durant el setembre, continuen operant amb normalitat a Guayaquil, Miami, Nova York, Quito, San Pedro Sula, Santo Domingo i São Paulo.