Confinament
La Generalitat envia a casa els funcionaris que viuen a l'Hospitalet o al Segrià
La conselleria d'Administració Pública activa el teletreball a jornada completa per als empleats públics residents o amb lloc en els focus dels rebrots

icoy19171425 juzgados161010173949
La Generalitat ha enviat a treballar des de casa als empleats públics residents o amb lloc a l’Hospitalet de Llobregat i la comarca del Segrià. L’Administració pública catalana ha estès al 100% de jornada el teletreball per minimitzar riscos de contagis davant els nous rebrots. Així ho ha fet públic en un comunicat la conselleria de Polítiques Digitals i Administració Pública, que remet a les condicions de la fase 0 els funcionaris i treballadors del personal laboral amb vinculació als esmentats territoris.
L’ordre de la conselleria afecta el personal de la Generalitat que tingui la seva residència habitual o que presti serveis als centres de treball de la ciutat de Lleida i els municipis d’Alcarràs, Aitona, la Granja d’Escarp, Seròs, Soses i Torres de Segre (Segrià), i els que visquin o treballin als barris de la Torrassa, la Florida i Collblanc de l’Hospitalet de Llobregat. Per a aquests el departament liderat per Jordi Puigneró ha designat el teletreball com a modalitat preferent per a la prestació de serveis. És a dir, només podran personar-se en el seu lloc de treball aquells funcionaris afectats per la mesura i que no puguin exercir les seves funcions a distància.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Medicina La cirurgia plàstica arrasa entre els aspirants MIR
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV
- Habemus Papam Qui és el nou Papa? Així és Robert Francis Prevost, elegit nou Pontífex Lleó XIV
- ENERGIA La Moncloa s’obre a retardar el tancament de les nuclears però sense carregar el rebut de la llum de 1.300 milions que ara paguen les elèctriques
- TROBADA MULTISECTORIAL Sant Isidre mostra l’essència del Solsonès
- Lleida: molt per descobrir
- temps de flors Girona, un gran jardí