UN PROJECTE D'ÈXIT
'Motor Zeta' s'integra a 'Neomotor'
El portal de motor del Grup Zeta se suma al projecte de Prensa Ibérica, 'Neomotor', per crear la web especialitzada més gran del sector
Després de tres anys de camí tota l'experiència de l'equip s'uneix a la proposta digital de 'Neomotor' en una redacció plena de qualitat
neomotor-3
El món de l’automoció està canviant. Les fusions entre grups són la tònica dels últims anys. Recentment ho hem pogut veure (i explicar) entre Fiat-Chrysler i el Grup PSA, i això no ha fet més que començar. Després de gairebé tres anys de camí, el portal digital de motor del Grup Zeta (www.motorzeta.com) pren un nou rumb i abraça una fusió de campionat per ampliar els seus continguts i oferir més i millor informació. Des d’avui ens integrem a Neomotor.com.
En uns moments en què la transformació digital s’apropia de les empreses periodístiques, ‘Motor Zeta’ (des del maig passat també anomenat AutoHedboSport a la xarxa) aprofita el moment per assumir l’entrada en la proposta vertical de motor de referència a Prensa Ibérica: www.neomotor.com.
La compra per part de Prensa Ibérica del Grup Zeta, i totes les seves capçaleres, obre una nova finestra d’oportunitat per al portal de motor del grup. La incorporació a ‘Neomotor’ suposa un important pas endavant enl’estratègia informativa. Tot l’equip passa a integrar-se a la redacció de ‘Neomotor’, una de les més completes i professionals del sector al nostre país. Sota la coordinació de Vicente Montoro, l’equip de ‘Motor Zeta’, amb Xavier Pérez, Enrique González i Josep Viaplana al capdavant, s’endinsa en una nova proposta plena de qualitat informativa.
Mantindrem la nostra aposta pel motor a les capçaleres del grup com EL PERIÓDICO DE CATALUNYA (dins de la secció d’economia) i el diari ‘Sport’ (a la secció de motor), i ampliarem l’àrea d’influència informativa aportant continguts també a ‘Neomotor’.
També treballem per oferir a partir del 2020 una força més gran als nostres suplements de paper, tant a ‘Sport’ com a EL PERIÓDICO DE CATALUNYA (on comptem amb el suplement de motor degà de la premsa a Espanya, ‘Airbag’). La nova estructura oferirà cada cap de setmana el suplement ‘Airbag’ by Neomotor a EL PERIÓDICO DE CATALUNYA i ‘Neomotor’ a ‘Sport’.
Esperem continuar oferint la millor informaciód’actualitat, competició, economia, ‘trending’, innovació i tot el relacionat amb el sector. Busquem la millor qualitat per mantenir una web de qualitat i amb una gran projecció de futur. Us animem a seguir endavant amb nosaltres. Gràcies per aquests anys i confiem a continuar comptant amb la vostra passió pel motor per caminar cap a un futur que s’anuncia apassionant... sobre rodes, és clar.
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Hisenda confirma: Aquest és l’únic poble fora de Barcelona que entra al top-20 dels més rics de Catalunya
- Actuació policial Els Mossos salven a Barcelona una dona que es volia suïcidar i que va quedar penjada de la façana
- Un any de la dana Protestes contra Mazón als carrers de València: 229 mantes tèrmiques per recordar les víctimes
- Mobilitat «Se’t fica el soroll al cap»: les parades de bus interurbà en ple carrer desesperen els veïns de Barcelona
- Hisenda confirma: Aquest és l’únic poble fora de Barcelona que entra al top-20 dels més rics de Catalunya
- Cas Koldo El sistema de pagaments al PSOE sorprèn el jutge: ¿Els diners els recollia qualsevol persona que li digués Koldo, un motorista, qui fos?»
- Al Congrés Junts aprova la llei d’Atenció a la Clientela del Govern que prohibeix les trucades ‘spam’
- BARÇA Pedri es lesiona i estarà diverses setmanes de baixa
- La jutge nega al MNAC la possibilitat d’un informe pericial sobre el trasllat de les pintures de Sixena
