El mercat laboral
L'atur augmenta en 97.948 persones, l'increment més gran a l'octubre des del 2012
L'últim any, l'atur ha disminuït en 77.044 persones, la reducció interanual més continguda des del 2013
El nombre d’aturats registrat a les oficines dels Serveis Públics d’Ocupació Estatal (SEPE) va arribar als 3.177.659, després d’augmentar l’octubre en 97.948 persones respecte al mes anterior, l’increment més gran en un desè mes de l’any des del 2012.
D’acord amb les dades publicades avui pel Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social, el nombre d’afiliats va augmentar en 106.541 a l’octubre, fins a sumar un total de 19.429.993, principalment gràcies a l’avenç de l’educació, que va guanyar 151.087 empleats, la qual cosa li va permetre compensar les pèrdues en hostaleria i sanitat.
L’últim any, l’atur ha disminuït en 77.044 persones, la reducció interanual més continguda des del 2013, en tant que l’afiliació a la Seguretat Social ha augmentat en 436.920 (2,3% més), el menor increment del nombre d’empleats des de principis del 2014.
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Habitatge turístic Multes de fins a mig milió d’euros per als propietaris d’habitatges que no realitzin aquest tràmit
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Servei al límit "¿Per què no surt el meu tren?" Així controla Rodalies les incidències des del seu Centre de Gestió
- Una genial Vicky López gaudeix a la ‘platja de Berna’
- El 50% de les assegurances a Espanya es contracten a través de mediadors
- Espanya ultima l’esborrany de l’estratègia espacial per créixer a la UE
- Un accident de trànsit acaba amb la vida de Diogo Jota
- El Tour es prepara per al duel entre Pogacar i Vingegaard