Supermercats
DIA fa marxa enrere: Clarel ja no està en venda
La companyia havia anunciat el tancament d'aquests establiments per millorar la seva situació financera
La cadena nomena Paul Berg conseller delegat de la filial i escindeix el negoci fora de la matriu
zentauroepp45700541 dia supermercados market181101175410 /
Canvi de plans en el grup DIA. Després de diversos mesos (des de l’octubre del 2018) amb el cartell “es ven”, la companyia ha decidit fer marxa enrere en la seva estratègia i apostar per l’ensenya dedicada al negoci de bellesa, cura i higiene. Amb una categòrica afirmació: «DIA aposta per Clarel», la cadena que ara lidera el magnat rus Mikhaïl Fridman transmet en un fet rellevant a la CNMV la seva voluntat d’impulsar aquesta ensenya.
La venda de la filial del grup dedicada a la cura personal i de la llar va ser un dels plantejaments del’anterior junta directiva comandada per Antonio Coto per negociar amb la banca creditora i així centrar-se en el focus del seu negoci: els supermercats. No obstant, després d’una opa i el canvi en el consell d’administració de la companyia, el grup ha decidit apostar per Clarel.
Segons explica la companyia en el fet rellevant, DIA escindeix el negoci fora de la matriu per dotar Clarel d’una estructura independent de manera que funcionin independentment i cadascuna es mantingui «focalitzada» en la seva activitat principal de negoci. «Creiem en un gran futur per a Clarel. Creant una unitat de negoci independent li donarem l’oportunitat de desenvolupar-se com a ensenya», explica la companyia.
Notícies relacionadesPer posar en marxa aquests plans i «liderar el creixement de les vendes» d’aquesta unitat de negoci, DIA ha nomenatPaul Berg com a conseller delegat que reportarà directament el conseller delegat del grup DIA, Karl-Heinz Holland. Paul Berg compta amb més de 25 anys d’experiència professional desenvolupada principalment en cadenes de distribució d’alimentació i de gran consum. Té un perfil molt internacional i versàtil i la seva gestió es caracteritza per l’apoderament del seu equip i per la implementació d’estratègies de creixement», explica el grup.
Clarel compta amb 1.200 establiments a Espanya i 71 a Portugal i un ampli assortiment de marques nacionals i pròpies entre les quals hi ha Bonté, Basic Cosmetics, Junior Smile, Baby Smile i AS.
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- La Policia es presenta al CNIO a petició d’Anticorrupció, que investiga una denúncia
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- CRÍTICA David Bisbal, nadales d’etiqueta i èxits ‘turbo’
- Actor amb problemes Tylor Chase, l’exestrella infantil de Nickelodeon que ara viu al carrer
- Els consells de Maria José Valiente, psicòloga i col·laboradorada de SanaMent Descubreix el mètode PEPME de la psicòloga Maria José Valiente per fer front al consumisme nadalenc
- Balanç monàrquic El Rei tanca el 2025 amb el passat del seu pare i Urdangarin en primer pla
- El president presumeix de les bones xifres d’aquest any
- Els empresaris demanen altura de mires per obtenir la governabilitat
