adquisició
Fiatc inverteix 32,5 milions en un cèntric edifici a València
L'immoble continuarà ocupat en bona mesura pel BBVA, que n'era l'anterior propietari

edificio-del-bbva-cortada
La mútua catalana Fiatc ha invertit 32,5 milions d’euros en la compra d’un emblemàtic edifici al carrer del Pintor Sorolla de València.
Es tracta d’un immoble en el número 1 d'aquest carrer, amb un total de 10.250 metres quadrats, distribuïts en soterrani i 12 plantes.
L’edifici està ocupat pelBBVA, que era el propietari i que continuarà com a llogater amb un contracte d’arrendament a llarg termini. Fiatc condicionarà l’immoble i el reformarà.
Notícies relacionadesLes plantes superiors de l’edifici es llogaran a tercers. Aquesta operació ha sigut assessorada per l’oficina de CBRE a València.
En el marc d’aquest acord, que permet al BBVA desinvertir en el capítol immobiliari i mantenir-se en les seves actuals instal·lacions, està contemplat, a més, que la nova firma propietària emprengui el gruix d’una important reforma de l’edifici.
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»