ATENCIÓ AL CLIENT
Telefónica inverteix 10 milions a renovar un centenar de botigues Movistar a Catalunya
Ha adaptat els establiments a les necessitats dels clients actuals

botigues-movistar-4
Telefónica ha invertit 10 milions d’euros en noves obertures i en la renovació d’un centenar de botigues Movistar a Catalunya, on la firma compta amb un total de 172 establiments.
Inspirats per les noves necessitats dels clients actuals, Telefónica ha transformat el model de botiga, fent-lo més obert, accessible i proper. El procés de renovació de les botigues Movistar iniciat a finals del 2015 ha inclòs el canvi complet del mobiliari i l’espai de les botigues i dels serveis que s’hi ofereixen.
Aquests espais renovats permeten establir una relació més directa i ofereixen un assessorament personalitzat. La majoria dels nous establiments compten amb un espai d’atenció al client, un centre de reparacions i un racód’experiència del client, on es realitzen sessions formatives i demostratives i accions amb patrocinadors. Així mateix, algunes botigues també disposen d’espai per a nens, on poden aprendre i disfrutar de la tecnologia de manera gratuïta.
Notícies relacionadesD’aquesta manera, el principal punt de venda de Movistar permet als clients provar i conèixer de prop productes diferencials de Telefónica com Movistar+ o Movistar Home, el dispositiu intel·ligent per a la llar que integra en tots els serveis la intel·ligència artificial d’Aura. "Ara els clients no només poden adquirir productes o contractar serveis de Movistar, sinó que a més poden familiaritzar-s’hi mitjançant equips de prova o presenciar demostracions sobre els seus continguts i funcionalitats, a més de comptar amb tècnics que s’encarreguen d’ajudar-los a configurar els terminals després de la compra", ha informat l’empresa.
Per a Vicente Gisbert, director de Gran Públic de Telefónica a Catalunya, "aquests nous espais responen a la necessitat de tenir una atenció més personalitzada i informar de manera qualificada sobre l’àmplia gamma de productes i serveis de Telefónica, inclosa l’àmplia oferta televisiva i l’atenció específica i presencial a pimes i autònoms".
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- A Barcelona Els Mossos abaten un home que va matar el seu germà d'un tret i es va atrinxerar a Calldetenes
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Última hora Incendi a Paüls: el vent dificulta els treballs d’extinció d’un foc que ha arrasat 2.300 hectàrees
- Homenatge a represaliats pel franquisme
- L’empresa mèdica que portarà IA catalana a un concurs de l’ONU