ATENCIÓ AL CLIENT
Telefónica inverteix 10 milions a renovar un centenar de botigues Movistar a Catalunya
Ha adaptat els establiments a les necessitats dels clients actuals

botigues-movistar-4
Telefónica ha invertit 10 milions d’euros en noves obertures i en la renovació d’un centenar de botigues Movistar a Catalunya, on la firma compta amb un total de 172 establiments.
Inspirats per les noves necessitats dels clients actuals, Telefónica ha transformat el model de botiga, fent-lo més obert, accessible i proper. El procés de renovació de les botigues Movistar iniciat a finals del 2015 ha inclòs el canvi complet del mobiliari i l’espai de les botigues i dels serveis que s’hi ofereixen.
Aquests espais renovats permeten establir una relació més directa i ofereixen un assessorament personalitzat. La majoria dels nous establiments compten amb un espai d’atenció al client, un centre de reparacions i un racód’experiència del client, on es realitzen sessions formatives i demostratives i accions amb patrocinadors. Així mateix, algunes botigues també disposen d’espai per a nens, on poden aprendre i disfrutar de la tecnologia de manera gratuïta.
Notícies relacionadesD’aquesta manera, el principal punt de venda de Movistar permet als clients provar i conèixer de prop productes diferencials de Telefónica com Movistar+ o Movistar Home, el dispositiu intel·ligent per a la llar que integra en tots els serveis la intel·ligència artificial d’Aura. "Ara els clients no només poden adquirir productes o contractar serveis de Movistar, sinó que a més poden familiaritzar-s’hi mitjançant equips de prova o presenciar demostracions sobre els seus continguts i funcionalitats, a més de comptar amb tècnics que s’encarreguen d’ajudar-los a configurar els terminals després de la compra", ha informat l’empresa.
Per a Vicente Gisbert, director de Gran Públic de Telefónica a Catalunya, "aquests nous espais responen a la necessitat de tenir una atenció més personalitzada i informar de manera qualificada sobre l’àmplia gamma de productes i serveis de Telefónica, inclosa l’àmplia oferta televisiva i l’atenció específica i presencial a pimes i autònoms".
- HABITATGE Polèmica per l’anunci del Ministeri d’Habitatge: tres adults compartint pis desencadena una onada de crítiques
- Eduardo Mendoza: "Tothom està indignat per alguna cosa, però jo no, vivim formidablement"
- Congrés d’Aecoc Roig anima els empresaris a "sortir de l’armari i no tenir por"
- La crisi habitacional El Govern estudia la prohibició de la compra especulativa d’habitatge
- Barcelonejant Arriba a Barcelona la màquina viral de postals sorpresa que ha desencadenat la bogeria a Nova York
- 40è aniversari El 23-F per a mil·lennistes: ¿Com va ser el cop d’Estat de Tejero?
- Acte amb economistes Junqueras veu «molt lluny» l’acord sobre finançament i reclama a la societat civil que també pressioni
- Òbit Mor als 93 anys Antonio Tejero, autor del cop d'estat de 1981
- Ciclisme París i el Tour s’entreguen a la màgia de Barcelona
- Estudi de la Fundació BBVA Tres de cada cinc menors ja decideixen amb els seus pares on va la família de vacances o quina tecnologia es compra a casa