ATENCIÓ AL CLIENT
Telefónica inverteix 10 milions a renovar un centenar de botigues Movistar a Catalunya
Ha adaptat els establiments a les necessitats dels clients actuals
botigues-movistar-4
Telefónica ha invertit 10 milions d’euros en noves obertures i en la renovació d’un centenar de botigues Movistar a Catalunya, on la firma compta amb un total de 172 establiments.
Inspirats per les noves necessitats dels clients actuals, Telefónica ha transformat el model de botiga, fent-lo més obert, accessible i proper. El procés de renovació de les botigues Movistar iniciat a finals del 2015 ha inclòs el canvi complet del mobiliari i l’espai de les botigues i dels serveis que s’hi ofereixen.
Aquests espais renovats permeten establir una relació més directa i ofereixen un assessorament personalitzat. La majoria dels nous establiments compten amb un espai d’atenció al client, un centre de reparacions i un racód’experiència del client, on es realitzen sessions formatives i demostratives i accions amb patrocinadors. Així mateix, algunes botigues també disposen d’espai per a nens, on poden aprendre i disfrutar de la tecnologia de manera gratuïta.
Notícies relacionadesD’aquesta manera, el principal punt de venda de Movistar permet als clients provar i conèixer de prop productes diferencials de Telefónica com Movistar+ o Movistar Home, el dispositiu intel·ligent per a la llar que integra en tots els serveis la intel·ligència artificial d’Aura. "Ara els clients no només poden adquirir productes o contractar serveis de Movistar, sinó que a més poden familiaritzar-s’hi mitjançant equips de prova o presenciar demostracions sobre els seus continguts i funcionalitats, a més de comptar amb tècnics que s’encarreguen d’ajudar-los a configurar els terminals després de la compra", ha informat l’empresa.
Per a Vicente Gisbert, director de Gran Públic de Telefónica a Catalunya, "aquests nous espais responen a la necessitat de tenir una atenció més personalitzada i informar de manera qualificada sobre l’àmplia gamma de productes i serveis de Telefónica, inclosa l’àmplia oferta televisiva i l’atenció específica i presencial a pimes i autònoms".
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- COMUNITAT DE RECERCA El grup assenyalat pels abusos de Flecha a la UB anuncia que es dissol
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Desenvolupament Si el teu fill neix en un d’aquests tres mesos serà més intel·ligent, segons la ciència
- Borrasca atlàntica Catalunya activa l’alerta d’inundació davant el temporal previst per Nadal i Sant Esteve
- Hisenda El Govern recula i els aturats no hauran de presentar declaració de la renda
- A La Villarroel Jordi Casanovas estrena ‘Göteborg’, una comèdia dramàtica romàntica sobre les segones oportunitats
- Relacions entre socis Junqueras es veurà amb Sánchez per «obligar-lo a complir» els pactes amb ERC
