ATENCIÓ AL CLIENT

Telefónica inverteix 10 milions a renovar un centenar de botigues Movistar a Catalunya

Ha adaptat els establiments a les necessitats dels clients actuals

botigues-movistar-4

botigues-movistar-4

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Telefónica ha invertit 10 milions d’euros en noves obertures i en la renovació d’un centenar de botigues Movistar Catalunya, on la firma compta amb un total de 172 establiments.

Inspirats per les noves necessitats dels clients actuals, Telefónica ha transformat el model de botiga, fent-lo més obert, accessible i proper. El procés de renovació de les botigues Movistar iniciat a finals del 2015 ha inclòs el canvi complet del mobiliari i l’espai de les botigues i dels serveis que s’hi ofereixen.

Aquests espais renovats permeten establir una relació més directa i ofereixen un assessorament personalitzat. La majoria dels nous establiments compten amb un espai d’atenció al client, un centre de reparacions i un racód’experiència del  client, on es realitzen sessions formatives i demostratives i accions amb patrocinadors. Així mateix, algunes botigues també disposen d’espai per a nens, on poden aprendre i disfrutar de la tecnologia de manera gratuïta.

Notícies relacionades

D’aquesta manera, el principal punt de venda de Movistar permet als clients provar conèixer de prop productes diferencials de Telefónica com Movistar+ o Movistar Home, el dispositiu intel·ligent per a la llar que integra en tots els serveis la intel·ligència artificial d’Aura. "Ara els clients no només poden adquirir productes o contractar serveis de Movistar, sinó que a més poden familiaritzar-s’hi mitjançant equips de prova o presenciar demostracions sobre els seus continguts i funcionalitats, a més de comptar amb tècnics que s’encarreguen d’ajudar-los a configurar els terminals després de la compra", ha informat l’empresa.

Per a Vicente Gisbert, director de Gran Públic de Telefónica a Catalunya, "aquests nous espais responen a la necessitat de tenir una atenció més personalitzada i informar de manera qualificada sobre l’àmplia gamma de productes i serveis de Telefónica, inclosa l’àmplia oferta televisiva i l’atenció específica i presencial a pimes i autònoms".