Comissió d'investigació
La compareixença de Ron i Saracho al Congrés, en directe
Els expresidents del Banco Popular acudeixen a la Cambra Baixa per respondre sobre la crisi financera
Els expresidents del Banco Popular Ángel Ron i Emilio Saracho compareixen aquest dijous en la comissió del Congrés dels Diputats que investiga la crisi financera.
D’aquesta manera, la comissió, presidida per la diputada canària Ana Oramas, aborda la crisi de Banco Popular que va suposar la resolució de l’entitat per part de les autoritats europees i la seva venda al Banco Santander per un euro el juny de l’any passat.
La web d’EL PERIÓDICO emet en directe la compareixença.
Temes:
- Síndrome de Cushing Els endocrinòlegs alerten de fins a tres anys de retard en el diagnòstic de la 'malaltia del cortisol'
- A l’Audiència Nacional El tribunal cita Jordi Pujol dilluns per examinar-lo i determinar si pot declarar
- Compra compartida L'error més comú en comprar una casa en parella: et pot costar milers d'euros si et divorcies
- Investigació en marxa Els Mossos aporten al jutjat fotos dels excrements del nadó maltractat i demanen determinar si podrien ser una causa de les lesions anals
- Relleu en la funció pública Catalunya busca 30.000 joves per suplir la jubilació de funcionaris ‘boomers’: «En una empresa guanyaria més, però per conciliació i motivació em rendeix més l’Administració»
