calendari laboral
¿Quins són els festius locals del 2017 de tots els municipis de Catalunya?
Cada ajuntament ha escollit dues festes locals que complementen les 13 del calendari general i que són molt variables

icoy35130832 festa major gracia160815165621 /
El calendari laboral de Catalunya varia segons el municipi, perquè els ajuntaments tenen la potestat d'escollir dues festes locals que s'afegeixen a les 13 festes de caràcter general. El Departament de Treball, Afers Socials i Família ha publicat l'ordre que fixa el calendari de festes de caràcter local per a l'any 2017. Aquestes festivitats afecten la regulació de la jornada de treball, les jornades especials i els descansos i també al calendari escolar de cada ciutat.
Entre les 11 ciutats catalanes més grans n'hi ha sis que opten a proclamar festiu el 5 de juny i tres que coincideixen també en el 25 de setembre, seguint l'estela de Barcelona, que marca molt l'activitat de les seves poblacions limítrofes. Per ordre de població, aquests són els dies festius triats per les cinc ciutats catalanes més grans: Barcelona: 5 de juny i 25 de setembre; l'Hospitalet de Llobregat: 5 de juny i 25 de setembre; Badalona: 11 de maig i 5 de juny; Terrassa: 13 d'abril i 3 de juliol; Sabadell: 15 de maig i 4 de setembre; i Lleida: 11 de maig i 29 de setembre.
Al següent buscador podeu conèixer els festius locals de tots els municipis de Catalunya:
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- EL PARTIT DEL CIUTAT DE VALÈNCIA Els genis decideixen quan ser-ho
- Els herois que han combatut contra el monstre
- Oci estival Els ‘beach clubs’ arrelen a BCN
- Muntatges financers De Vigo a Olot: el rastre d’Eusebio Novas
- Famosos El youtuber Jordi Wild (40 anys) ho té clar sobre el català: «El castellà ja ha guanyat»
- Acord del Govern espanyol amb Catalunya El PP defineix la quitació del deute del FLA com «una altra amnistia comptable» als independentistes
- Guerra a l’est d’Europa La pau de Trump a Ucraïna fa aigües
- Badalona Albiol denuncia la falta d’infraestructures que ha obligat a tancar les platges de Badalona: «En 11 anys no s’ha construït res»
- Realitat invisibilitzada Catalunya detecta un augment d’homes víctimes de matrimonis forçats