INVERSIÓ EXTERIOR
Amazon instal·larà a Madrid el seu centre europeu de desenvolupadors de 'software' per a empreses
El gegant del comerç electrònic ha començat el procés per contractar 30 professionals qualificats
La companyia té dos centres tecnològics més d'Amazon Business als EUA, a Seattle i Austin

Una de les naus del centre logístic d’Amazon a San Fernando de Henares /
Amazon ha anunciat aquest dilluns que establirà un centre europeu de desenvolupadors de 'software' a Madrid per donar suport a Amazon Business i continuar llançant noves funcionalitats per al nou 'marketplace' (o mercat virtual) majorista, segons ha informat l'empresa de comerç electrònic en un comunicat.
La multinacional acaba de llançar Amazon Business, el seu nou 'marketplace' d'Amazon.com per a empreses. Aquesta nova plataforma permet als negocis accedir fàcilment a centenars de milions de productes, des d'equipament informàtic fins a tubs d'assaig per a laboratori, així com articles i preus especials per a ells.
Amazon té previst contractar aquest any més de 30 professionals sènior i altament qualificats per crear a Madrid un centre d'experts en 'software' dedicats en exclusiva a Amazon Business. Aquest grup inclourà enginyers en cap i 'product managers', així com enginyers de 'software' i d'automatització de proves.
El nou servei d'Amazon per a empreses es desenvoluparà des de tres centres tecnològics globals situats a Seattle (Washington), Austin (Texas) i Madrid, i per tant la capital espanyola es converteix en l'única ciutat fora dels Estats Units amb un centre de desenvolupament d'aquestes característiques.
El nou 'hub' de desenvolupadors de Madrid estarà ubicat a les actuals oficines corporatives d'Amazon Spain, que estan localitzades a Pozuelo de Alarcón.
SELECCIÓ DE PERSONAL
Amazon, que ja ha iniciat el procés de contractació, està buscant enginyers altament capacitats amb experiència en el desenvolupament d'arquitectures de 'software' orientades a serveis i amb capacitat per dissenyar entorns escalables, fiables i preparats per al màxim rendiment.
Notícies relacionadesEl director general d'Amazon Spain & Italy, François Nuyts, ha destacat l'aposta de la multinacional per crear feina al mercat espanyol. "Des del 2011 hem creat més de 600 llocs de treball fixos a Espanya, tant a les oficines corporatives com al nostre centre logístic", ha recordat.
"A Espanya hem trobat un capital humà excepcional, professionals molt qualificats i increïblement innovadors. En concret, experimentats enginyers informàtics i de 'software'. El compromís d'Amazon amb l'economia espanyola a és a llarg termini i planegem continuar invertint i contractant a Espanya", ha recalcat Nuyts.
- Ciberseguretat Evita ser estafat amb només desactivar aquesta opció del telèfon
- Carla Simón: "La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir, tot i que després va venir la putada de la sida"
- Successos Una pacient psiquiàtrica se suïcida després d’esperar 48 hores a urgències
- Demanda disparada Adeu a les concessions: Catalunya redissenya la futura xarxa de busos públics per connectar el 2028 tots els municipis
- Transport aeri Barcelona és la connexió més afectada per la retallada de 36 rutes de Ryanair
- Servei saturat Els metges d'Urgències de l'Hospital de Terrassa van alertar que la seguretat dels pacients estava "en risc" un mes abans del suïcidi
- Descobriment científic Pacients amb fatiga crònica, després de descobrir-se l'origen genètic de la seva malaltia: "Ens han fet pensar que era psicològic"
- La investigació més gran fins ara Un macroestudi reconeix que la fatiga crònica té origen genètic i obre la porta a nous tractaments
- L'ONZE DE SETEMBRE Les Diades del procés: vuit diferències
- Guerra a Ucraïna Putin amenaça d’atacar tropes occidentals si es despleguen a Ucraïna