SAQUEIG D'UNA ENTITAT FINANCERA
Els usuaris de targetes b defensen la seva legalitat però admeten que eren secretes
Declaren davant el jutge Fernando Andreu nou exconsellers més de Caja Madrid
Nou exconsellers més de Caja Madrid han defensat aquest matí davant el jutge Fernando Andreu i el fiscal anticorrupció, Alejandro Luzón, la legalitat de les targetes opaques al fisc, però han reconegut que no se'n parlava ni entre els excàrrecs ni als consells d'administració. Així mateix, en la sessió d'avui, diversos imputats han revelat que Hisenda els ha fet una inspecció que, en alguns casos, ha acabat en una complementària.
Igual que el dia abans, els imputats han sostingut que no es van preocupar de si els diners d'aquestes targetes es van declarar a Hisenda. També han insistit que l'ús d'aquests diners de plàstic era mixt, és a dir, estaven destinats a despeses de representació o personals.
Notícies relacionadesEl jutge i el fiscal, segons fonts presents en la declaració, han sigut molt durs amb la majoria dels imputats i especialment amb l'exsecretari d'Estat d'Hisenda Estanislao Rodríguez Ponga, a qui el togat li ha preguntat si les seves abundants despeses a El Corte Inglés eren despeses de representació. Aquest acusat li ha explicat que anava a aquest centre comercial per comprar regals, però no ha pogut facilitar la llista de les persones que rebien els regals perquè ha passat molt temps.
La resta ha repetit gairebé la mateixa versió. En la sessió d'avui no hi ha comparegut Antonio Romero, que ha sigut convocat demà amb set exalts càrrecs més, amb els quals acabarà aquesta ronda d'interrogatoris sobre l'ús de les targetes b. Serà llavors quan el jutge decidirà si imposa les fiances civils que ha demanat el fiscal per a la majoria dels imputats.
- IRPF Hisenda ho confirma: tornarà gairebé 600 euros a la Renda 2026 als contribuents que compleixin aquest requisit
- Restauració 2 euros de més per comensal el cap de setmana: el compte d’un esmorzar que s’ha fet viral a les xarxes per aquest suplement
- Salut L’Ajuntament de Tarragona instal·larà set sensors en espais municipals per a un estudi de la qualitat de l’aire
- Famosos Ni Via Veneto ni Gaudim: Dani Olmo, enamorat d’aquest restaurant de Barcelona
- Tribunals La Fiscalia demana 11,5 anys de presó per dues brutals agressions a homosexuals a Calvià
