SECTOR IMMOBILIARI

Via Celere construirà 67 vivendes a l'antiga seu de Revlon

La immobiliària, que ha obert seu a Barcelona, va adquirir l'immoble a la Sareb per 10,5 milions

1
Es llegeix en minuts

La promotora Via Célere ha obert delegació a Barcelona i invertirà 20 milions d'euros en la construcció de 67 vivendes a l'antiga seu de Revlon al carrer Aragó 499 de Barcelona, solar que ha adquirit a la Sareb per 10,5 milions i que procedia de CatalunyaCaixa, ha explicat en roda de premsa el president de la companyia, Juan Antonio Gómez-Pintado.

La delegació de la capital catalana, que se suma a la seu de Madrid i està ubicada a la Torre Mapfre, estarà formada per 40 persones, i preveu firmar una altra promoció residencial per a gener de més de 100 vivendes a Barcelona.

Notícies relacionades

La promoció del carrer Aragó s'aixecarà en un espai de 7.368,42 metres quadrats edificables i es tracta d'una obra cedida, i per això  Via Célere no ha modificat les bases del projecte però ha millorat els materials i l'immoble tindrà la màxima qualificació energètica, encara que preveu un preu de venda inferior a la mitjana de la zona, per sota de 3.200 euros per metres quadrat.

En la promoció del gener preveu desenvolupar el seu propi projecte, encara que també serà una obra cedida, incorporant la seva estratègia d'espais comuns com ara guarderia i zona de restauració per a actes.