L'AUGE DE L'OCI ELECTRÒNIC
Bojos per la Playstation 3
Centenars de jugadors van fer cua a les botigues a mitjanit per comprar la consola
Qui es va estar llevat fins a altes hores de la nit va tenir la seva Playstation 3. Centenars d'usuaris van anar als grans centres comercials i les 164 oficines de Banesto que van obrir dijous a la mitjanit per adquirir les primeres unitats de la nova consola de Sony. A Barcelona, només el banc i els Opencor van poder expedir la màquina de videojocs, perquè la normativa comercial catalana impedeix que els establiments obrin fora del seu horari habitual.
Però hi va haver qui va aconseguir la consola a mitjanit després d'haver estat rondant la botiga des de dues hores abans. Luis de Val, 28 anys i productor de pel.lícules com Yo soy la Juani, de Bigas Luna, va ser el primer a comprar la Playstation a les 00.05 hores a l'Opencor de la Vila Olímpica, perquè l'establiment va muntar el seu propi control per no despatxar abans. "Sempre m'han agradat els videojocs. I com que als EUA hi va haver a qui fins i tot li van fotre un tret per obtenir la màquina, he volgut viure la meva pròpia aventura", explica.
Notícies relacionadesAventura en pla de festa, amb càmera de fotos i nòvia embarassada i fotògrafa circumstancial per immortalitzar l'ocasió. "Em farà il.lusió poder-li explicar al meu fill quan sigui gran que el seu pare va ser el primer a comprar la Play".
Molts altres van fer igual amb més convidats a la festa. A Madrid, al cèntric carrer Preciados, els joves germans Evora van obtenir la primera màquina després d'haver esperat a la porta des de les 7 del matí "i dos anys abans", explicaven. I a la seu central de Banesto, la presidenta del banc, Ana Patricia Botín, va entregar les que tenien reservades als primers nous clients del banc.
- SECTOR IMMOBILIARI Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 vivendes de lloguer a Espanya per 5.000 milions d’euros
- València Antonio Tejero, ingressat en estat greu en un hospital de València
- Assetjament escolar Els Mossos investiguen el suïcidi d’un menor a Lleida que va denunciar ‘bullying’
- Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 habitatges de lloguer
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- EL CLÀSSIC DE DIUMENGE Lamine Yamal es destapa per anar al Bernabéu
- Infància Elena Codina, pediatra: «Els nens poden passar 8 hores al dia a l'escola sense cap legislació que els protegeixi a nivell ambiental»
- MACROECONOMIA Hisenda planteja que el repartiment d’ingressos derivats de l’IRPF i de l’IVA arribin «alhora» a autonomies i l’Estat
- Obituari Mor als 81 anys Anna Balletbò, exdirigent del PSC
