23 de juliol
Cornellà habilita un servei d’acompanyament per a persones amb mobilitat reduïda per les generals
L’Ajuntament de Cornellà, en col·laboració amb la Creu Roja, ha posat a disposició de les persones de la ciutat amb mobilitat reduïda un servei d’acompanyament per «facilitar-los que puguin anar a votar en les pròximes eleccions generals de diumenge, 23 de juliol».
Des del consistori assenyalen que el servei està dirigit a persones que no disposin de familiars o altres mitjans que puguin ajudar-los i que necessitin transport per arribar al col·legi electoral. «Posteriorment, tornaran acompanyats als seus domicilis», afegeixen.
Així, la data límit per concertar el servei és el 20 de juliol i es pot demanar a través de la Creu Roja Cornellà, al tel. 934.741.412, en horari de 9 a 14 h, o en el correu electrònic cornella@creuroja.org.
Eleccions 23 de juliol
Notícies relacionadesUn total de 63.286 cornellanencs estan cridats a les urnes per escollir els prepresentats al Congrés dels Diputats i el Senat per als quatre anys vinents. En les últimes eleccions generals del 10 de novembre del 2019, la participació va ser del 72,61%.
Llegeix totes les notícies de Cornellà de Llobregat a EL PERIÓDICO Cornellà de Llobregat
- Mobilització dels docents Vaga a l'educació a Catalunya: ¿On és avui dimarts i on toca demà dimecres?
- El dia 16 ‘Crims’ torna a TV3 amb set històries marcades per l’engany
- Kilian Jornet, als 38 anys, se sincera: "Hi va haver mesos en què no pagava el lloguer per poder córrer"
- Extraviat des del 2018 El rètol de la plaça de Barcelona dedicada al creador de l'‘estelada’ apareix a la venda a Wallapop
- Estudi científic Les restes de pesticides, fàrmacs i productes químics envaeixen els oceans: les costes concentren fins a una cinquena part de la pol·lució
